سفارش تبلیغ
صبا ویژن

غذای مخصوص

Military.com | نوشته ریچارد Sisk
VA ، دکتر دیوید Shulkin"s ، در رابطه با کاهش سود عمده برای دامپزشکان مسن و معلول ، the را با یک حفره بودجه 3.2 میلیارد دلاری برای برآورده کردن تقاضای رئیس‌جمهور دونالد Trump"s برای برنامه انتخاب گسترش‌یافته ترک کرد .
علی‌رغم تغییرات Shulkin"s در روز چهارشنبه ، سازمان‌های خدماتی سربازان خود را بر آن داشتند تا فشار خود را بر اعضای کنگره فشار دهند تا هر گونه تلاش برای احیای طرح پیشنهادی 186.5 میلیارد دلاری را برای وزارت امور سربازان بازنشسته که زمانی که سربازان قدیمی به سن امنیت اجتماعی رسیدند حذف کنند .
سربازان قدیمی جنگ خارجی ، برایان دافی ، در رابطه با طرح اولیه برای کاهش مزایا ، اظهار داشتند : " ایجاد تعادل بودجه بر پشت سربازان قدیمی چیزی است که هرگز تحمل نخواهد کرد ."

 

مثال ساده پیامدهای مالی قبر دولتی قبایل هندی عمل جراحی موسسه فنی

 

 

 

او از 1.7 میلیون عضو مجلس خواست تا اعضای مربوطه خود را وادار به مخالفت با کاهش IU کنند و اطمینان حاصل کنند که این پیشنهاد دوباره ظاهر نمی‌شود .
محتوای مرتبط :
VA برای کاهش مزایا برای دامپزشکان معلولان مسن برنامه‌ریزی می‌کنند .
Proposed Benefit ، Cut مسن ، افراد معلول
توضیح Benefit Unemployability Individual
در زیر سوال مطرح‌شده توسط سناتور دین هلر ، R - نی . ، در جلسه استماع روز چهارشنبه کمیته امور سربازان شورای سربازان مجلس سنا به چالش کشیده شد تا از میان‌بر پیشنهادی وزارت دفاع دفاع کند .
Shulkin با گفتن اینکه این کاهش یکی از چند گزینه است ، به دنبال جبران هزینه‌های توسعه برنامه انتخاب است که به سربازان قدیمی اجازه می‌دهد تا در بخش خصوصی مراقبت کنند .
Shulkin گفت : " با این حال ، " همانطور که من شروع به گوش دادن به سربازان قدیمی و نگرانی‌های آن‌ها کردم ، مشخص شد که این کار به برخی از سربازان قدیمی آسیب خواهد زد " و " غذای مخصوص به سربازان قدیمی که استطاعت آن را دارند را خواهند داشت ."
Shulkin گفت : " من واقعا ً نگران آن هستم ، این بخشی از یک فرآیند است . ما باید به دنبال راه‌هایی برای انجام بهتر کارها باشیم ، اما قصد ندارم از سیاست‌هایی پشتیبانی کنم که به سربازان قدیمی آسیب می‌رساند ."
سربازان کارآزموده در حال حاضر واجد شرایط استفاده از ناتوانی 60 تا 100 درصد از طریق the هستند و قادر به تامین شغل به دلیل ناتوانی خود نیستند . IU به آن‌ها اجازه می‌دهد بالاترین نرخ جبران را دریافت کنند .
پیشنهاد بودجه سربازان قدیمی را از برنامه IU حذف می‌کرد وقتی که آن‌ها به حداقل سن برای تامین اجتماعی رسیدند . در حدود 225، 000 مسن 60 ساله یا مسن‌تر می‌توانستند تحت‌تاثیر برش قرار بگیرند - که در حدود 7، 000 تن از آن‌ها بالای 80 سال سن دارند .
برگشت در مورد کاهش عوارض گمرکی ، که پیش‌بینی شده‌بود در حدود 3.2 میلیارد دلار پس‌انداز کند، Shulkin را به دنبال راه‌های دیگری برای جبران هزینه‌های یک برنامه انتخاب برنامه انتخاب است که انتظار دارد تا قبل از پایان سال مالی 2017 در 30 سپتامبر به کنگره ارسال کند .
پس از جلسه دادرسی سنا در روز چهارشنبه ، Shulkin به Stars & گفت : " رئیس‌جمهور ، همانطور که می‌دانید ، نگران دولت بسیار بزرگ است ، بنابراین مسئولیت ما حصول اطمینان از برنامه‌هایی است که ما به خوبی کار کرده‌ایم ."
با این وجود ، او گفت : " رئیس‌جمهور و من هر دو نمی‌خواهند از سربازان قدیمی دور شوند " در تلاش برای کاهش دولت و موثرتر کردن آن ."
ریچارد Sisk را می‌توان در Richard.Sisk@Military.com به دست آورد .
موضوعات مرتبط
کهنه سربازان کهنه سربازان کهنه‌کار VA
Copyright © 2019 Military.com . همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است منتشر ، پخش ، بازنویسی یا پخش نشده باشند .

 

 

روز خدمت مشارکت فردی عملیات آزادی اصلاح قانونی پذیرفته شدگان آزمون نظام‌ مهندسی 96 چه کسانی هستند ؟ تمدید ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی سال 96 + معرفی رشته محل های جدید

 

 

 

منبع