سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اصلاح قانونی

آسوشیتد پرس با امید ین
واشنگتن
اداره امور سربازان قدیمی روز سه‌شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که امیدوار است به سرعت در یک اصلاح قانونی طولانی‌مدت پیشنهاد شود که به سربازان قدیمی دسترسی بیشتری به پزشکان خصوصی بدهد . این پیشنهاد , تحت بازبینی دفتر مدیریت و بودجه کاخ سفید , به دنبال پول خواهد بود تا انتخاب سال آینده را ادامه دهد و تغییرات گسترده‌تر را اجرا کند .
کمیته امور سربازان قدیمی در کپیتول هیل , پیش از این پیش‌بینی کرده بود که بودجه اضطراری که در ماه اوت تصویب شد ممکن است شش ماه طول نکشد . آن‌ها مشکلات گذشته در برآورد هزینه برنامه انتخاب را ذکر کردند . کمیته امور سربازان قدیمی سنا گفت که آن‌ها از نزدیک بر وضعیت نظارت دارند .

 

 

خشونت خانگی قطع سهمیه شرایط بورس مدرسه دولتی ترک ارتش غیر مشمول

 

 

 

 

کارلوس فوئنتس رئیس قوه مقننه جنگ خارجی با اشاره به ادامه مذاکرات گروهش با va در مورد بودجه انتخاب گفت : " این نا امید کننده است . " تصور کنید که یک کهنه سرباز باید در طول کریسمس درمان شیمی‌درمانی را متوقف کند . "
گری آگوستین , مدیر اجرایی دفتر مرکزی جانبازان آمریکا , گفت که بحث‌های اخیر با va اعتماد کمی به او داده‌اند .
آگوستین می‌گوید : " همیشه نگران‌کننده است . " " اقدام قانونی باید زودتر انجام شود تا بعدا ً. "
وی در بیانیه خود در رابطه با مطبوعات مربوطه گفت که زمانی که صندوق‌های انتخاب تهی خواهند شد , نمی‌تواند بگوید که ممکن است در اوایل دسامبر یا اواخر ماه مارس باشد . در اوایل سال جاری , دولت شروع به محدود کردن ارجاع به پزشکان خارجی کرد چرا که پول شروع به فرار کرد و سربازان قدیمی تاخیر در مراقبت را گزارش کردند .
انتظار می‌رود که پیشنهاد یک راه‌حل بلند مدت در هفته‌های آینده منتشر شود .
دیوید مک گری , وزیر امور خارجه آمریکا, هفته گذشته در رویدادی در نزدیکی پنسیلوانیا در پنسیلوانیا گفت : " ما یک دستور کار طولانی داریم . " این سقوط , تمرکز اصلی قانون گذاری ما به دست آوردن برنامه انتخاب درست است . "
آخرین مشکلات مالی در میان مخالفت سیاسی در جهت آینده و برنامه انتخاب آشفته آن , که کنگره در پاسخ به رسوایی زمان انتظار در مرکز پزشکی فونیکس و پزشکی که در سراسر کشور پخش شد , مطرح شد . برخی از سربازان قدیمی در حالی که ماه‌ها منتظر انتصاب بودند, در حالی که برای پنهان کردن تاخیرها ثبت می‌شدند , کشته شدند . این بحث کنگره را بر آن داشت تا به عنوان یک برنامه آزمایشی برای کاهش فشار در بیمارستان‌های مختلف انتخاب شود .
در حال حاضر انتخاب به سربازان قدیمی اجازه می‌دهد تا از خارج مراقبت کنند , اگر آن‌ها باید بیش از چند روز یا بیشتر برای یک قرارملاقات منتظر بمانند و یا بیش از 50 مایل را به یک مرکز و مرکز راهنمایی کنند . اما این برنامه با تاخیره‌ای طولانی خود مواجه شده‌است .
در یک نشانه از یک تقسیم‌بندی سیاسی , جناح چپ گرای چپ در اوایل این ماه در ایالت‌هایی که به بینندگان هشدار داده بودند , یک کمپین تبلیغاتی را انجام داد . " فدراسیون آمریکایی کارمندان دولت برای جلب توجه به جاه‌ای خالی شغلی , راهپیمایی برگزار کرده‌است . "
دولت گفت که این کشور همچنان متعهد به پر کردن مواضع و مواضع خود است . va گفت این موضوع در مورد جاه‌ای خالی است که آن‌ها را به کمبود متخصصان سلامتی نسبت می‌دهند .
پیشنهاد قانون گذاری برای تثبیت و اداره محدوده , شامل یکی از سربازان قدیمی نگران آمریکا برای آمریکا که به سربازان قدیمی آزادی کامل می‌دهد تا یک دکتر خارجی را ببینند . طرح دیگر می‌تواند کمیسیونی برای بررسی بستن برخی مراکز پزشکی و درمانی تشکیل دهد .
دان پروفسور , مدیر سیاست کهنه سربازان نگران آمریکا , گفت : " کنگره می‌تواند بر روی سیاست و سیاست‌های گذشته در گذشته دو برابر کند یا آن‌ها می‌توانند به مسیری متفاوت بروند و سربازان قدیمی را با انتخاب بیشتر در مورد مراقبت‌های بهداشتی خود انتخاب کنند . "

 

شواهد جنون رسیدگی جنسی گرفتگی تنفس زنان بیوه شرایط معافیت پزشکی خدمت سربازی به علت آستیگماتیسم و قوز قرنیه چشم انتخاب مدرسه و ویژگی های مدارس برتر

 

 

منبع