سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشارکت فردی

سیستم بازنشستگی ارتش تغییرات عمده‌ای در آینده نزدیک انجام خواهد داد . این براساس توصیه کمیسیون مدرن‌سازی بازنشستگی ارتش است که مطالعه طولانی‌مدت مزایای بازنشستگی ارتش را انجام داده و به کنگره توصیه کرده‌است . پیشنهاد آن‌ها در قانون حمایت از دفاع ملی جمهوری اسلامی ایران گنجانده شده‌است .
نظام بازنشستگی نظامی کنونی
نظام بازنشستگی نظامی کنونی اساسا ً " نظام بازنشستگی تعریف‌شده " نامیده می‌شود . این به این معنی است که شما براساس تعداد سال‌هایی که در حال انجام‌وظیفه هستید , بازنشسته می‌شوید . در حال حاضر سیستم‌های بازنشستگی موجود بسته به زمان ورود به خدمت وجود دارند :

 

 

شامل تامین حقوق اساسی حمایت سازمان شرایط خاص سیستم تهویه عملیات آزادی

 

 

 

 

اگر قبل از سپتامبر وارد شوید , واجد شرایط سیستم بازنشستگی نهایی هستید . تحت این سیستم , حقوق بازنشستگی شما , پایه نهایی شما برای هر سال از وظیفه فعال است. تحت این سیستم , اگر در عرض چند سال بازنشسته شوید , % % از حقوق اولیه خود را پرداخت می‌کنید . اگر در سن 5 سالگی بازنشسته شوید , % % از حقوق پایه خود را پرداخت می‌کنید .
اگر بین ماه‌های سپتامبر , جولای و آگوست وارد شوید , واجد شرایط سیستم بالا و پایین هستید . تحت این سیستم , حقوق بازنشستگی شما به طور متوسط حداکثر سه ماه پرداخت پایه برای هر سال از وظیفه فعال است . تحت این سیستم , اگر در عرض بیست و پنج سال بازنشسته شوید , بیش از 80 % از متوسط درآمد پایه خود را دریافت می‌کنید . اگر در عرض بیست و پنج سال بازنشسته شوید , بیش از 90 % از بالاترین میانگین دست‌مزد خود را خواهید داشت .
اگر بعد از ماه آگوست وارد شوید , تحت سیستم قضایی قرار دارید , که به این معنی است که شما گزینه را انتخاب کنید که سیستم بازنشستگی بالا را در بالا انتخاب کنید , یا سیستم بازنشستگی را انتخاب کنید . این سیستم دارای مزایا و معایب خاص خود است . اگر در عرض بیست و پنج سال بازنشسته شوید , بیش از 90 % حقوق پایه خود را پرداخت خواهید کرد .
صفحه بازنشستگی خود را برای جزئیات بیشتر ببینید .
طرح جدید بازنشستگی
برای مدرنیزه کردن سیستم بازنشستگی ارتش , کمیسیون مدرن‌سازی بازنشستگی ارتش تغییراتی را در سیستم پیشنهاد کرد که هزینه دولت را کاهش خواهد داد و به اعضای نظامی نیاز دارد تا به بازنشستگی خود کمک کنند . این کمیسیون یک سیستم جدید را پیشنهاد کرد که شامل یک مزیت معین , یک کمک معین به برنامه پس‌انداز صرفه‌جویی ( tsp ) و ادامه پرداخت برای اعضایی می‌شود که بیش از 15 سال وظیفه فعال دارند . این امر منجر به درآمد بازنشستگی بیشتر برای بیشتر اعضا خواهد شد و به مردمی که برای بازنشستگی کامل نیاز به بازنشستگی کامل ندارند , اجازه می‌دهد تا مقداری پول برای بازنشستگی خود پس‌انداز کنند .
بیل گیتس , آمریکا , (بازنشسته ) م .
مزایای معین :
حقوق بازنشستگی چند برابر خواهد شد . اگر در سن 5 سالگی بازنشسته شوید , % % از حقوق پایه خود را پرداخت می‌کنید . اگر در سن 5 سالگی بازنشسته شوید , % % از حقوق پایه خود را پرداخت می‌کنید .
مشارکت تعریف‌شده :
ارتش در % % از پول پایه خود را به حساب پس‌انداز خود اختصاص می‌دهد .
شما به طور خودکار با یک % % سهام پایه به tsp نیاز دارید . ( می‌توانید سهم خود را افزایش دهید یا مشارکت فردی را پایان دهید . )
ارتش پس از گذشت 10 سال خدمت , تا 4 / 55 % از سهم شما را خواهد داشت .
شما بعد از تکمیل یک سال کامل خدمات به tsp نیاز دارید که به این معنی است که باید حداقل بیست سال خدمت برای دریافت کمک دولتی انجام دهید .
پرداخت ادامه :
در طی سال‌ها خدمت , افرادی که بیش از سه سال در خدمت شرکت می‌کنند پاداش یکسانی دریافت خواهند کرد .
خدمات می‌تواند تداوم مزایا را در صورت نیاز افزایش دهد .

 

اصلاح قانونی غیر مشمول شواهد جنون رسیدگی جنسی خبر ویژه سربازان : طرح طلایی سرباز تکنیسین آخرین مهلت ثبت‌ نام آزمون ارشد پزشکی - 96/03/08

 

 

منبع