سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عملیات آزادی

29 مارس 2018
Military.com | نوشته ریچارد Sisk
دریادار Adm. ل . جکسون با تجربه اجرایی کمی به وزارت امور سربازان بازنشسته خواهد آمد تا او را برای اداره دومین آژانس بزرگ government"s با 370، 000 کارمند و بودجه‌ای نزدیک به 200 میلیارد دلار آماده کند .
جکسون علاوه بر وظیفه بسیار زیادی که با عملیات روزمره of انجام می‌دهد ، به عنوان پزشک شخصی منصوب به رئیس‌جمهور دونالد ترامپ ، به جنگ سیاسی باز بین گماشتگان سیاسی کاخ سفید و سازمان‌های خدمات کهنه سرباز ( VSOs ) بر سر خصوصی‌سازی مراقبت‌های بهداشتی VA تبدیل خواهد شد .
سوالات مربوط به صلاحیت Jackson"s و ماموریت اصلی of می‌تواند به دنبال جلسات تایید طوفانی در برابر کمیته امور سربازان قدیمی مجلس سنا باشد که خود را به کمپ‌های رقیب در زمینه انتخاب مراقبت‌های شخصی واگذار کرده‌است .
جو Chenelly ، مدیر اجرایی ملی کهنه سربازان آمریکایی ، یا AmVets ، چهارمین - ، گفت : " ما فکر می‌کنیم که کاخ سفید با نشان دادن اینکه این دکتر صلاحیت رهبری 200 میلیارد دلاری را دارد ، یک سفارش بلند دارد . "

 

 

 

بیمه زندگی سفر آزاد مالیات دولتی اعضای سابق عامل ارشد اصلاح قانونی

 

 

 

محتوای مرتبط :
VA Chief، رئیس Fired : " من من را به عنوان مقدمه‌ای برای خصوصی‌سازی دیدم .
Shulkin اخراج شد؛ ترامپ پزشک شخصی او را به Head معرفی کرد .
کاخ سفید در Shulkin به عنوان " جبهه گروه‌های vets " پشت سر او حرکت می‌کند.
دموکرات‌های مجلس و مجلس سنا نیز سوال کردند که آیا جکسون ، بعنوان یک افسر وظیفه فعال که برای یک ستاره دیگر نامزد شده‌است ، به ترامپ به عنوان فرمانده‌کل بسیار مدیون است . گفته می‌شود جکسون گفته که اگر توسط سنا تایید شود از نیروی دریایی بازنشسته خواهد شد .
جکسون به عنوان یک پزشک کاخ سفید در سه اداره گذشته ، از دموکرات‌ها و جمهوری خواهان برای حرفه‌ای گری و فداکاری اش استقبال کرده‌است .
Alyssa Mastromonaco ، معاون رئیس کارکنان کاخ سفید در زمان ریاست‌جمهوری باراک اوباما ، گفت : " هیچ‌کس بهتر از Ronny نیست . هیچ‌کس . او یک قدیس و میهن‌پرست است ."
جکسون ، 50 ساله ، تگزاس شهری در ایالت تگزاس از ایالات جنوبی ایالات‌متحده آمریکا است که در سال 1995 در مرکز پزشکی Naval در ویرجینیا به خدمت گرفته شد . او علاوه بر کاره‌ای پزشکی خود ، یک غواص نیروی دریایی و parachutist است .
او در سال 1991 از دانشگاه تگزاس در دانشگاه علوم دریایی دانشگاه تگزاس فارغ‌التحصیل شد و در سال 1995 به دانشکده پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تگزاس رفت .
پس از گذراندن اولین سال آموزش در سال 1996 ، او به افتخار فارغ‌التحصیل برنامه پزشکی Navy"s Undersea در Groton ، Connecticut شد . او به طور منحصر بفرد " واجد شرایط " در زمینه پزشکی زیردریایی و hyperbaric بود .
ماموریت بعدی Jackson"s به عنوان مربی در مرکز آموزش غواصی نیروی دریایی در شهر پاناما در فلوریدا بود .
پس از آن ، او افسر مسئول پزشکی و فعال در واحد خنثی‌سازی Explosive 8 در Sigonella ، ایتالیا و یک افسر امنیتی غواصی در مرکز ایمنی نیروی دریایی در نورفولک بود.
پس از اتمام اقامت خود در سال 2004 ، او به عنوان هییت بالینی در برنامه اقامت اورژانس پزشکی در بیمارستان نیروی دریایی در پورتزماوت ویرجینیا انتخاب شد . و در سال 2005 به هنگ لجستیک نظامی 25 ، دومین تفنگدار دریایی در کمپ Lejeune ، کارولینای شمالی پیوست .
جکسون در سال 2006 در حمایت از عملیات آزادی عراق به عنوان پزشک دارویی اورژانس به اتهام تزریق داروی اورژانس در a ، عراق ، مستقر شد .
در حالی که هنوز در عراق بود، جکسون به عنوان پزشک کاخ سفید انتخاب شد . در این پست ، او به مدیر اجرایی مراقبت‌های بهداشتی برای هیات دولت و کارمندان ارشد دستور داده‌است و به عنوان ناظر پزشکی برای سازش ریاست‌جمهوری دیوید دیوید خدمت کرده‌است .
جکسون یک پزشک کاخ سفید در زمان ریاست‌جمهوری جرج دبلیو بوش بوده‌است . بوش ، باراک اوباما ، و حالا ترامپ به عنوان پزشک رئیس‌جمهور اوباما منصوب شد . او این عنوان را با ترامپ حفظ کرده‌است .

 

 

غیر مشمول شواهد جنون رسیدگی جنسی گرفتگی تنفس تکمیل ظرفیت کارشناسی 96 : فرصتی برای جاماندگان از دانشگاه آزاد و سراسری کشورهای محبوب در بورسیه تحصیلی را بشناسید

 

 

 

منبع