سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روز خدمت

بازنشستگان نظامی که دارای معلولیت متصل به خدمات هستند واجد شرایط جبران معلولیت می‌گردند . نوع و میزان شایستگی جبران معلولیت بر مبنای چندین عامل از جمله ماهیت معلولیت متصل به سرویس و ماهیت بازنشستگی شما استوار است . ممکن است برای بیش از یک برنامه واجد شرایط باشید ؛ با این حال ممکن است از بیش از یک برنامه در یک زمان بهره‌مند نشوید . در ادامه به شما کمک خواهد کرد تا مشخص کنید کدام یک از این مزایا برای شما واجد شرایط هستند و کدام یک برای نیازهای شما مناسب‌تر است.
حقوق بازنشستگی ویژه بازنشستگی ( CRDP ) و جبران خسارت ویژه مبارزه ( CRSC ) برنامه‌هایی هستند که توسط کنگره برای اجازه دادن به بازنشستگان نظامی واجد شرایط برای دریافت مزایای ماهیانه بیمه معلولیت به علاوه حقوق بازنشستگی بازنشسته ایجاد می‌شوند .
CRDP یک بازگشت بازنشسته حقوق بازنشستگان با معلولیت‌های مرتبط با خدمات است که به دلیل جبران خسارت VA گم شده‌است . مالیات به همان شیوه پرداخت بازنشسته مالیات می‌گیرد ، و معمولا ً درآمد مشمول مالیات در نظر گرفته می‌شود . هیچ برنامه‌ای مورد نیاز نیست . بازنشستگان واجد شرایط به طور خودکار CRDP را دریافت می‌کنند .

 

 

گام های منطقی آزمایش ایدز عناوین نظامی ایده گسترش زمین گلف مشارکت فردی

 

 

 

CRSC یک غرامت ویژه برای ناتوانی‌های مربوط به مبارزه است . این مالیات غیر مشمول مالیات است و بازنشستگان نیز باید برای دریافت آن به شعبه خدمات خود مراجعه کنند .
جبران ضعف معلولان
اگر یک فرد بازنشسته نظامی با معلولیت‌های مرتبط با خدمات هستید ، ممکن است واجد شرایط پرداخت سود ماهیانه باشید . این مزایا به بازنشستگان پرداخت می‌شود که معلول جراحت یا بیماری هستند که در حین انجام‌وظیفه فعال ، وظیفه فعال برای آموزش ، یا با خدمت سربازی فعال بدتر شده‌است .
از آنجا که یک بازنشسته ارتش ممکن است لازم باشد بخشی از بازنشستگی نظامی خود را به دست آورد تا این منافع بدون مالیات را دریافت کند . این کاهش در حقوق بازنشستگی نظامی معمولا ً به عنوان یک جبران از معلولیت گفته می‌شود . برخی از بازنشستگان از افراد معلول نظامی ممکن است واجد شرایط یکی از برنامه‌های زیر باشند که برخی یا همه آفست معلولیت را احیا می‌کنند .
حقوق بازنشستگی و معلولیت همزمان
حقوق بازنشستگی و معلولیت همزمان برنامه‌ای است که بازنشستگان نظامی مشخصی را برای جبران ماهیانه برخی یا همه of از معلولیت آن‌ها فراهم می‌کند . بازنشستگان نظامی واجد شرایط آن‌هایی هستند که 20 سال یا بیشتر دارند که دارای معلولیت 50 درصد یا بیشتر هستند . The معلولیت به طور خودکار به حقوق بازنشستگی منظم شما اضافه می‌شود .
شما ممکن است حق داشته باشید که اگر …
شما یک فرد بازنشسته با میزان معلولیت 50 درصد یا بیشتر هستید .
شما یک بازنشسته ذخیره با 20 سال سابقه خدمت هستید که میزان معلولیت 50 درصد یا بیشتر را دارد و چه کسی به سن بازنشستگی رسیده‌است . ( در اغلب موارد ، سن بازنشستگی برای سربازان ذخیره 60 سال است ، اما بسیاری از بازنشستگان رزرو ممکن است قبل از اینکه 60 ساله شوند واجد شرایط باشند . اگر شما عضوی از ذخیره آماده باشید ، سن بازنشستگی شما می‌تواند کم‌تر از 60 سال به مدت سه ماه برای هر 90 روز خدمت فعال در طول یک سال مالی کاهش یابد ).
شما تحت قانون بازنشستگی زودهنگام موقت بازنشسته می‌شوید و میزان معلولیت 50 درصد یا بیشتر را دارند .
شما یک بازنشسته معلولیت هستید که حق بیمه بازنشسته را تحت هر ارائه قانون به غیر از صرفا ً از طریق معلولیت به دست آورده‌است ، و میزان معلولیت 50 درصد یا بیشتر را دارید . ممکن است در زمانی که شما واجد شرایط پرداخت بازنشسته هستید ، واجد شرایط شوید .
پرداخت پول شما یک بازگشت حقوق بازنشستگی است . مالیات دارد و اگر قابل‌اجرا باشد مشمول اقدامات وصول مربوط به نفقه ، حمایت از کودک ، اموال عمومی ، garnishment و بدهی دولت به عنوان حقوق بازنشستگی شما می‌شود .
میزان درآمد ماهیانه شما نمی‌تواند کم‌تر از میزان درآمد ناخالص ملی شما باشد . اگر شما یک فرد معلول هستید که حقوق بازنشستگی با استفاده از درصد معلولیت محاسبه می‌شود و نه سال خدمت شما ، CRDP شما نمی‌توانید از میزان پرداختی بازنشسته تان تجاوز کند که در حال حاضر با استفاده از سال‌ها خدمت محاسبه شده‌است .

 

 

عملیات آزادی اصلاح قانونی غیر مشمول شواهد جنون علت زود انزالی در مردان چیست نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری 96 + شرایط مصاحبه

 

 

 

منبع