سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موسسه فنی

Military.com | توسط جیم Absher
فرماندار ایندیانا ، مایک Pence از VA درخواست کرده‌است تا به سربازان قدیمی که در موسسه فنی ITT شرکت کردند و دره‌ای خود را در اوایل این هفته بسته‌اند ، کمک کند . دانشکده خصوصی در حال حاضر مقر آن در کارمل ، حومه ایندیاناپولیس واقع است .
Pence که نامزد ریاست‌جمهوری جمهوری‌خواه دونالد Trump"s نامزد ریاست‌جمهوری است در روز جمعه نامه‌ای به رابرت مکدونالد وزیر دارایی فرستاد و گفت : " ما به سربازان و زنان شجاعی مدیون هستیم که به این مردان و زنان شجاع اجازه می‌دهد در موسسه‌ای که از خدمت به ملت ما بازمی گردند ، تحصیل کنند ."
براساس یک ایمیل جدید از تری Jemison ، یک سخنگوی اداره فواید کهنه سربازان قدیمی که بر برنامه آموزشی نظارت دارد ، نزدیک به 7، 000 سرباز قدیمی در ITT فن‌آوری شرکت داشتند یا قصد انجام این کار را داشتند . تعداد کل نام‌نویسی در ITT Tech"s 130 کشور در سراسر 38 ایالت به 40، 000 نفر رسید .

 

منطقه شمالی شهریه دانشگاه برنامه کارشناسی طول زمان تلاش صادقانه روز خدمت

 

 

 

براساس گزارش وزارت آموزش و پرورش که بر برنامه‌های کمک‌های مالی فدرال نظارت دارد ، دانشجویانی که کمک مالی فدرال مانند وام دانشجویی یا کمک‌هزینه پل برای شرکت در ITT فن‌آوری دریافت می‌کنند ممکن است بتوانند وام‌های دانشجویی خود را ببخشند . با این حال ، به دلیل قانون فدرال فعلی ، دریافت کنندگان بیل ، جی. آی. سی را می‌توان در سرما رها کرد .
( جی . آی . آی . سی. آی . آی . سی . آی . آی . سی . آی . . . .. ....................... .......................................... . اگر یک سرباز کهنه‌کار لایحه GI خود را 2 سال در ITT فن‌آوری مورد استفاده قرار می‌داد ، در اصل از 24 عدد از 36 ماهی که به عنوان مزایای آموزشی استفاده می‌شد استفاده می‌کردند . اگر بسته شدن فن‌آوری ITT قبل از این که این کهنه سرباز دیپلم دریافت کند ، این کهنه سرباز به طور عادی باید به مدرسه دیگری منتقل شود تا برنامه تحصیلی خود را تکمیل کند. با این حال ، اگر یک مدرسه دیگر اعتبارات را برای آموزش دریافت‌شده در ITT فن‌آوری قبول نکند ، برنامه 24 ماهه GI Bill که در ITT فن‌آوری مورد استفاده قرار می‌گیرد اساسا ً به این دلیل هدر می‌رود که سیستم GI Bill که بابت آن پول پرداخت شده‌بود، به میزان مدرک یا اعتبار قابل انتقال نبود . بسیاری از دانشکده‌های سنتی اعتبارات ITT"s را می‌پذیرند . هیچ ماده قانونی در قانون فعلی حاکم بر " جی آی تی جی " وجود ندارد که به the اجازه می‌دهد تا مزایا را به یک کهنه سرباز تحمیل کند که تحت‌تاثیر تعطیلی school"s قرار گرفته‌است .
در نامه وی ، Pence از the درخواست کرده‌است که بیل را به هر گونه سربازی که از مزایای آن‌ها در موسسه فنی ITT در طول سال جاری استفاده کرده‌است ، باز گرداند و هنوز مدرک کارشناسی‌ارشد را دریافت نکرده است . با این حال ، the می‌گوید که قوانین موجود مانع از انجام چنین اقداماتی می‌شوند . وب سایت آن‌ها " VA " اختیار قانونی برای بازگرداندن هر یک از مزایای شبکه GI (GI Joe ) را ندارد که شما از آن برای شرکت در ITT استفاده کرده‌اید ، حتی اگر با کلاس‌های این دوره به اتمام نرسیده باشید ."
سال گذشته ، یک وضعیت مشابه در زمانی رخ داد که در 28 محوطه دانشگاه Corinthian تعطیل شد و پس از اعلام ورشکستگی به عنوان نتیجه‌ای از 300 میلیون دلار جریمه شد . کنگره اقدام به ایجاد تغییراتی در قوانین موجود در آن زمان کرد، اما این قانون که حمایت دو حزبی را به خود جلب کرد ، در کنگره متوقف شد .
موضوعات مرتبط
دونالد ترامپ حامی کهنه‌کار
Copyright © 2019 Military.com . همه حقوق محفوظ است . این مواد
ممکن است منتشر ، پخش ، بازنویسی شده، بازنویسی شود .
Canton انستیتوی فنی ITT ، دانشگاه میشیگان ( دوایت Burdette از ویکی‌پدیا )
Pence از VA برای Reinstate در نقش بیل به vets که تحت‌تاثیر خاتمه ITT قرار دارد .

 

 

مشارکت فردی عملیات آزادی اصلاح قانونی غیر مشمول طرح کسری خدمت سربازی ارشد و دکتری شرایط معافیت پزشکی آنژیوم گوش

 

 

 

منبع