سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زنان بیوه

Military.com | نوشته امی Bushatz
وزارت امور سربازان قدیمی می‌گوید که شما به آن‌ها پول بدهکار هستید . موافق نیستید . اما وقتی که پول نقد تو می‌آید ، چطور با عمو سام مبارزه می‌کنی ؟
اگر یکی از اعضای ارتش اطلاع داشته باشد که وقتی وزارت دفاع پول زیادی به شما می‌دهد ، در نهایت به سراغ آن خواهد آمد .
VA مشابه است ، اما سیستم بدتر است . That"s به دلیل بسیاری از سطوح مختلف سود نقدی و پرداخت‌ها از طریق یک سیستم پیچیده می‌تواند به طور استثنایی برای سربازان قدیمی آسان باشد بدون اینکه درک کنند چه اتفاقی دارد می‌افتد و یا واقعا ً عواقب آن را درک می‌کند . It"s همچنین به سادگی برای the آسان است که به سادگی به خاطر اشتباه‌ات کاغذی بدهکار نباشند .

 

 

خبر رسمی ایجاد زندگی ارزش زمان شاخه خدمات هماهنگ کننده کلید واژه

 

 

 

 

اما چه چیزی اغلب باعث بدهی‌ها می‌شود و چگونه یک سرباز قدیمی می‌تواند با آن‌ها مبارزه کند یا فرآیند وصول که اغلب منجر می‌شود ؟
طبق گفته مقامات سازمان‌های خدماتی کهنه ، راه‌حل دو بخش دارد : واکنش سریع ، و درخواست کمک .
VA : علل احتمالی
بدهی Veteran به VA - یا ادعاهای نادرست در مورد بدهی - می‌تواند با یک میزبان کامل از پرداخت یا اشتباه‌ات کاغذی ایجاد شود . اما مقامات با سازمان‌های خدماتی کهنه‌کار گفته‌اند که اما چند نوع مشکل وجود دارد که به ویژه رایج هستند .
اگر یک سرباز قدیمی غرامت یا مستمری را براساس ارزش خالص خود دریافت کند ، و این تور ارزش خالص خود را به روز رسانی کند، اما the isn"t را به روز رسانی می‌کند، این کهنه سرباز می‌تواند به راحتی بیش از حد لزوم آن را به پایان برساند .
طبق قانون ، سربازان قدیمی مجاز به دریافت حقوق VA و پرداخت حقوق نظامی از وزارت دفاع نیستند . این بدان معنی است که اگر یک سرباز قدیمی که پرداخت‌های معلولیت را دریافت می‌کند به وظیفه فعال یا وضعیت مته در گارد و ذخیره و یا پرداخت‌های او تغییر می‌کند تا این درآمد را جبران کند، پرداخت به صورت اضافی می‌تواند به سرعت انباشت شود . پردازش کاغذ اداری نیز اغلب به این snafu کمک می‌کند .
کهنه سربازان که طلاق می‌گیرند یا در وضعیت تاهل و یا وابسته هستند ، بدون اطلاع دادن به the می‌توانند به راحتی بیش از حد لزوم آن را درک کنند .
overpayments نیز برای سربازان قدیمی که خود را در دردسر قانونی می‌بینند ، از قوانین مربوط به حقوق VA و محکومیت‌های کیفری استفاده می‌کنند .
زنان بیوه زنان پس از مرگ کهنه سرباز خود ، خود را در معرض بدهی VA قرار می‌دهند . حقوق بازنشستگی در معلولیت در روز مرگ متوقف می‌شود ، اما اگر یک بیوه به VA اطلاع ندهد که کهنه سرباز مرده‌است و این پول همچنان پرداخت خواهد شد ، the در نهایت به بازپس گیری آن باز خواهد گشت .
در نهایت ، VA این کهنه سرباز را مسئول پرداخت هر گونه پولی که به طور نادرستی به مدرسه او و یا برنامه GI ( GI Joe ) داده می‌شود ، در نظر می‌گیرد . این به آن معنا است که اگر یک مدرسه به طور نادرستی بودجه VA را بپذیرد باید آن را پس بدهد . اگر مدرسه won"t را بازپرداخت کند ، آن سرباز کهنه‌کار می‌تواند هزاران دلار با هیچ منبع recourse خارج شود .
بدهی : Don"t برای پاسخ دادن صبر کنید
مقامات پشتیبانی کهنه‌کار گزارش دادند که The در سال گذشته در حدود 600، 000 مورد بدهکار کار کرده‌است . مشکلات مالی بسیاری را حل می‌کند .
آن‌ها گفتند که مقامات با لژیون آمریکایی به سربازان قدیمی کمک کرده‌اند تا از طریق بسیاری از نامه‌های بدهی که به آن‌ها دسترسی سریع به یک آمار کامل دارند کار کنند .
اما به دلیل آن ، آن‌ها می‌دانند که یک مورد اقدام کلیدی است : don"t صبر کنید تا با آن مقابله کنید.
جیم ویل ، دستیار کارگردان Legion"s ، می‌گوید : " بزرگ‌ترین نکته که من می‌خواهم این باشد این است که [ سربازان قدیمی ] باید اولین مهلت را برآورده کنند . " دفتر او با نمایندگان Legion"s در سراسر کشور هم‌کاری می‌کند تا به سربازان قدیمی کمک کند تا با مشکلات بدهی VA مقابله کنند .
هر حرف بدهکار یا توجه وصول به دو شرط چشم‌پوشی دارد : چشم‌پوشی از مهلت جمع‌آوری ، 30 روز پس از اولین اخطار ، و چشم‌پوشی از بدهی به دلیل خطای اداری یا مشکلات مالی در 180 روز .

 

رویداد حمایت دپارتمان دفاع هزینه های انتخابی آمادگی مالی راهنمای استفاده از سهام عدالت : ثبت شماره شبا و پرداخت صورتحساب شهریه مدارس استعدادهای درخشان + امکان تحصیل رایگان

 

 

 

منبع