سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دپارتمان دفاع

6 ژوئن 2019
ستاره‌ها و نوارها : با Caitlin M . Kenney
واشنگتن - پنتاگون در تلاش است تا فرم تخلیه سرویس نظامی استاندارد را شکل دهد - - یعنی DD - 214 - کاملا ً الکترونیکی و به دنبال اجرای توصیه‌ها از یک گزارش اخیر است که شامل بهبود دقت و حریم خصوصی سوابق servicemembers می‌شود .
دفتر دادستانی کل پرسنل و آمادگی از شرکت RAND درخواست کرد تا بررسی ( DD - 214 ) را انجام دهد زیرا بخش قصد دارد فرم را با تبدیل آن به طور کامل الکترونیکی مدرن کند ، و بنابراین آن‌ها می‌خواستند بفهمند که کدام داده‌ها از فرم توسط سازمان‌های مختلف و راه‌های رسیدن به آن‌ها به طور موثر مورد استفاده قرار می‌گیرد .

 

 

برنامه درسی علیه ارتش بهبود رضایت پلیس نظامی ملی تاجیک هزینه های انتخابی

 

 

پاتریشیا Mulcahy ، رئیس کارکنان و مدیریت پرسنل کمیته ، در مورد بازبینی راند گفت : " افراد زیادی وجود دارند و بسیاری از افراد که در طول زمان از این فرم استفاده می‌کنند ، باید بسیار دقیق و با وجدان از همه این سهامداران باشیم ، زیرا ما می‌خواهیم ابتدا مطمئن شویم که هر کاری که انجام می‌دهیم برای اعضا بهتر است در حالی که ما به حفاظت از حریم خصوصی آن‌ها ادامه می‌دهیم ."
در اصل در دهه 1950 ایجاد شد ، DD - 214 سندی است که اعضای سرویس در پایان خدمت خود دریافت می‌کنند ، و جزئیات همه چیز از آموزش نظامی ، مدال‌هایی را که بدست آورده‌اند و نوع تخلیه دریافتی از شاخه خدمات خود را شرح می‌دهد . این سند برای سربازان قدیمی حائز اهمیت است تا خدمات خود را تایید کرده و از سوی وزارت امور سربازان بازنشسته یا دولت ایالتی آن‌ها مزایای دریافت کنند .
یکی از مسائل اصلی که در این مرور یافت می‌شود روش‌های مختلفی است که سرویس‌ها شکل را با داده‌ها پر می‌کنند و منجر به اطلاعات نادرست می‌شوند. گزارش Rand نشان داد که هیچ سیاستی در مورد سیستم‌های رکورد وجود ندارد که خدمات باید برای تجمیع فرم و نحوه انجام آن استفاده کنند ، " بنابراین هر سرویس سیستم‌ها و روش‌های متفاوتی دارد ، که برخی از آن‌ها پیشرفته‌تر از بقیه هستند ."
خدمات نظامی در حال حاضر تلاش می‌کنند تا سوابق خود را به سیستم‌های پرداخت حقوق و پرسنل تبدیل کنند و دفتر کارکنان در کنار آن‌ها هماهنگ باشد تا داده‌های این اسناد به طور خودکار در DD - 214 الکترونیکی گنجانده شود . به گفته Mulcahy ، انتظار می‌رود که این کار سه‌تا پنج سال طول بکشد .
کنت بائر ، معاون مدیر و مدیریت پرسنل نظامی ، گفت که دپارتمان دفاع به دنبال آن خواهد بود که به کدام بلوک‌های اطلاعات در فرم به روز رسانی بپردازد و با گفتگو با سازمان‌هایی آغاز می‌شود که از داده‌های مختلفی در فرم استفاده می‌کنند .
او گفت : " احتمالا ً اولین هدف این است که به سازمان‌های مختلف برگردید و بگویید که چه سودی در این کار وجود دارد و واقعا ً نیاز دارید که این کار را انجام دهید . "
جیم Marszalek ، مدیر خدمات ملی کهنه سربازان قدیمی آمریکا ، در مورد تغییراتی که دوست دارد ببیند گفت که این فرم " باید در کل صفحه بدون در نظر گرفتن شعبه " ثابت باشد . او همچنین بر این باور است که DD - 214 باید برای فهرست مکان‌هایی که servicemembers خدمت می‌کنند ، به روز شوند ، زیرا مزایای زیادی براساس این که شما در کجا خدمت می‌کنید ، وجود دارد ."
DD - 214 در حال حاضر یک بلوک از " خدمات خارجی " دارد ، که در آن زمان خدمت اعضای سرویس در خارج از کشور توسط ماه و روز مشخص می‌شود ، اما مکان نیست . به عنوان مثال ، سربازان قدیمی ویتنام که بر این باورند که در معرض عامل نارنجی قرار دارند باید نشان دهند که در خاک ویتنام خدمت کرده‌اند و نشان می‌دهند که مدال سرویس ویتنام در مورد DD - 214 تنها ثابت می‌کند که آن‌ها در حمایت از جنگ خدمت کرده‌اند ، اما نه لزوما ً این که آن‌ها در ویتنام بوده‌اند .
او گفت : " بنابراین بدون آن که بگوید کجا خدمت می‌کنند ، اکنون the باید از طریق سوابق پرسنل نظامی که دقیقا ً این کهنه سرباز خدمت کرده‌است ، بازرسی و بازرسی شود . پس فکر می‌کنم اگر DD - 214 در واقع مکان‌هایی باشد که این افراد خدمات خدمت کرده‌اند ، من فکر می‌کنم مفید خواهد بود ."
ایجاد تعادل که به آن چه اطلاعات و حفاظت از حریم خصوصی عضو سرویس نیاز دارد ، یک اولویت است . گزارش RAND ، توصیه کرده‌است که دپارتمان دفاع به دنبال راه‌هایی برای کاهش میزان اطلاعاتی باشد که یک کهنه سرباز باید به سازمان‌ها بدهد تا خدمات خود را اثبات کنند .

 

آمادگی مالی اداره پاسخگویی تهیه ماریجوانا سرویس نظامی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور – رشته حسابداری بدون کنکور شرایط تغییر رشته در مقاطع دانشگاهی

 

 

 

منبع