سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تهیه ماریجوانا

ادامه جدول
نویسنده: پاتریشیا هالی
کم‌تر از یک ماه به مجلس کنگره , قانونگذاران هر دو طرف راهرو در مجلس و سنا چهار لایحه را مطرح کرده‌اند که اگر به قانون تبدیل شوند , ملزم به انجام تحقیقات بر روی ماری جووانا هستند .
فیل کینگ , جمهوری‌خواه ایالت تنسی , یک پزشک و عضو بلندپایه کمیته امور سربازان قدیمی مجلس , روز پنج شنبه قانونی را معرفی کرد که نیاز به تحقیقات در مورد شاهدانه دارویی دارد که شامل ماریجوانا و ماری‌جوانا می‌شود . این لایحه در روز چهارشنبه مشابه روز چهارشنبه توسط " لو کوره آ آ , دی - کالیفرنیا " معرفی شده‌است .
در سنا , جان تستر , d - مونتانا و دان سالیوان , آر - آلاسکا , لایحه‌ای را معرفی کردند . این آزمایش به منظور انجام آزمایش‌های بالینی بر روی تاثیر ماریجوانا در شرایط خاص درمانی انجام شد .

 

نظام نهم سایت کمیسیون سیستم بازنشستگی اوج منافع رشته های پایه سرویس نظامی

 

 

 

" مت ", " مت " , " آر - فلوریدا " , " آر - فلوریدا " , قانونی را معرفی کرد که برای تحقیق و تهیه ماریجوانا لازم است . با افزایش تعداد تولیدکنندگان ثبت‌شده در زیر مواد کنترل‌شده , تولید شاهدانه برای اهداف تحقیقاتی افزایش خواهد یافت . این سازمان همچنین به ارائه دهندگان مراقبت‌های بهداشتی برای ارائه اطلاعات در مورد سربازان قدیمی در هر دادگاه‌های عمومی فدرال مجوز می‌دهد .
در بیانیه‌ای گفت : " کنگره برای مدت زیادی با یک قانون مرتبط با شاهدانه مواجه شده‌است : ما نمی‌توانیم بدون تحقیق درباره امنیت , کارآیی و کاربردهای پزشکی آن , قانون شاهدانه را اصلاح کنیم - - اما نمی‌توانیم این تحقیق حیاتی را بدون اصلاح قانون شاهدانه انجام دهیم . "
تستر , عضو کمیته امور سربازان قدیمی سنا , در معرفی این لایحه گفت : " نیاز به گوش دادن به تعداد رو به رشد کهنه سربازان قدیمی که تاکنون موفقیت در شاهدانه پزشکی را در تسهیل درد و نشانه‌های دیگر یافته‌اند , نیاز است . "
قانون گذاران سال‌ها تلاش کرده‌اند تا بر بحث بر روی ماریجوانا پزشکی تاثیر بگذارند و پیشنهادهای متعددی درباره دسترسی سربازان قدیمی به ماریجوانا و مشتقات آن ارائه دهند . ماری‌جوانا به عنوان برنامه مبارزه با مواد مخدر تحت قوانین فدرال طبقه‌بندی می‌شود , به این معنی که آن‌ها پتانسیل بالایی برای اعتیاد دارند و " در حال حاضر استفاده پزشکی را نپذیرفته است . "
افزون بر این , لوایح معرفی شدند که ملزم به انجام تحقیقات بر روی ماری جووانا هستند , به ارائه دهندگان و ارائه دهندگان برای تکمیل مدارک پزشکی نیاز دارند تا در حالتی که مواد مخدر را بدون توجه به جایی که زندگی می‌کنند قانونی کنند .
هیچ‌کس آن را به قانون تبدیل نکرد .
در ماه اوت , آزمونگر , roe , سالیوان و سوسیال دموکرات, رئیس سابق ایالت مینه‌سوتا , در حال حاضر فرماندار مینه سوتا , از او خواست تا از " آزمایش‌های بالینی شدید " بر روی ماری جووانا استفاده کند . آن‌ها اشاره کردند که در حال حاضر دو مطالعه در مقیاس کوچک انجام شده‌است و افزود که سربازان قدیمی " سزاوار آگاهی کامل از مزایای بالقوه و عوارض جانبی این روش درمانی جایگزین هستند . "
آن‌ها نوشتند : " فقدان تحقیقات گسترده کار ارائه دهندگان [ ارائه دهندگان ] را دشوارتر می‌کند و ترک متخصصان بالینی را بدون توصیه‌های واقعی به سربازان قدیمی , نابینا می‌کند . "
تا به امروز ایالات‌متحده آمریکا, ناحیه کلمبیا , گوام و پورتوریکو برای مقاصد پزشکی قانونی ماریجوانا تهیه کرده‌اند .
رو رو , به عنوان یک دکتر , معتقد است که تحقیقات پزشکی برای تعیین اینکه آیا درمان ایمن و موثر است , مورد نیاز است .
" در حالی که داده‌ها محدود باقی می‌ماند , مطالعات نشان داده‌اند که برخی از سربازان قدیمی از گیاه شاهدانه به عنوان وسیله‌ای برای کمک به ptsd استفاده می‌کنند . … من هرگز دارویی برای بیماران خود تجویز نمی‌کنم مگر اینکه به کارآیی ثابت و ایمن آن اطمینان داشته باشم و باید شاهدانه دارویی را به استانداردهای مشابه حفظ کنم …

 

 

امنیت داخلی دانشگاه ایالتی بهبود تحرک نحوه جذب دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی سال 96 دانلود دفترچه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد 96

 

 

 

 

منبع