سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه جذب

Military.com | نوشته ریچارد Sisk
Ash کارتر ، وزیر دفاع ، پیشنهاد دوشنبه را برای انجام اصلاحات اساسی در راهی که ارتش ترویج می‌کند ، جذب می‌کند و مزایای آموزشی برای جذب یک نسل جدید آگاه از تکنولوژی به نیروی آینده فراهم می‌کند .
کارتر گفت : زمان در کلاس ممکن است در آینده مورد توجه قرار نگیرد . کارتر گفت که وزارت دفاع نیز باید به افراد بیشتری اجازه دهد که از آغاز به کم‌ترین درجه در صورت پیشرفت مهارت‌های فنی پیشرفته ، اجتناب کنند .
او بر شایستگی برتر از ارشدیت تاکید کرد .
کارتر گفت : " ما باید به دنبال راه‌هایی برای ترویج مردمی باشیم که نه تنها در زمان پیوستن به آن‌ها، و حتی بیشتر بر روی عملکرد و استعداد آن‌ها . "

 

ضربه روحی اسناد گسترده قوانین نظامی معرض دود عضو ملی عقب نشینی

 

 

وزیر دفاع نیز پیشنهاد کرد که ساختار رتبه نظامی از تاریخ حذف شده‌است . او پیشنهاد کرد که شهروندان امنیتی سایبری فکر کنند که پیوستن به ارتش در میانه شغل می‌تواند به وسیله اجازه دادن به آن‌ها برای ثبت‌نام در جایگاهی که منعکس‌کننده توانایی‌های آن‌ها است ، جذب شود .
کارتر گفت : " ساختار درجه military"s هنوز به زمانی باز می‌گردد که ناپلئون 200 سال پیش به اروپا حمله کرد و گفت : " برخی دلایل خوب برای این کار وجود دارد ، اما برای برخی مشاغل خاص ، مانند cybersecurity ، ما باید به روش‌هایی نگاه کنیم که افراد واجد شرایط بیشتری را جذب کنند، حتی اگر آن‌ها در حال حاضر در وسط کار خود باشند ، نه اینکه شروع کنند ."
کارتر این پیشنهادها را در سخنرانی و جلسه پرسش و پاسخ با دانشجویان در محل تحصیل او ، دبیرستان Abington در حومه فیلادلفیا ، مطرح کرد .
کارتر گفت : " همانطور که نسل جدید به اصطلاح 11 / 11 شروع به ترک صفوف خود می‌کند ، وزارت دفاع باید به آوردن آمریکایی‌های با استعداد از نسل شما و دیگران ادامه دهد . "
کارتر گفت : " برای برآورده کردن همه این چالش‌ها ، وزارت دفاع باید در مورد نحوه جذب ، الهام بخشیدن و تهییج مردم مانند شما فکر کند . "
کارتر به دانش آموزان مزایای آموزش عالی را تحت برنامه جدید GI ( GI Joe ) که او گفت به حدود 284، 000 دلار می‌رسد ، اشاره کرد .
کارتر گفت : " اگر می‌خواهید بدون در نظر گرفتن کوهی از بدهی‌ها به کالج بروید ، دانش آموزان باید به ارتش ملحق شوند . " در بررسی‌های اخیر ، منافع بیل GI به عنوان عاملی مهم در جذب نیروهای جدید مطرح شده‌است .
کارتر همچنین گفت که ارتش باید به پرداخت بدهی‌های دانشجویی به افرادی که در حال حاضر کالج را به پایان رسانده‌اند ، کمک کند .
کارتر گفت : " از آنجا که وام‌های دانشکده بزرگ‌تر و بزرگ‌تر می‌شوند ، برای افرادی که مهارت‌های خاصی دارند، باید به روش‌هایی نگاه کنیم که به پرداخت وام‌های دانشجویی به افرادی که به کالج رفته‌اند ، کمک کنیم . "
کارتر به دانش آموزان گفت : " برای پیوستن به شما ، ما به درک بهتری از نسل خود نیاز داریم . " او گفت که ارتش " باید به سختی در مورد نحوه جذب و الهام بخشیدن به مردم مانند شما فکر کند ."
کارتر گفت : "یک راه برای جذاب‌تر کردن ارتش با انتخاب‌های شغلی بیشتر ، توسعه برنامه‌هایی است که به برخی از سربازان اجازه می‌دهد تا " فرصت " را برای " گرفتن مدرک ، یادگیری یک مهارت جدید ، یا تاسیس یک خانواده " بگذرانند .
" در حال حاضر این برنامه‌ها بسیار کوچک هستند . کارتر گفت : " این برنامه‌ها برای ما و مردم ما خوب هستند ، زیرا آن‌ها به مردم کمک می‌کنند مهارت‌ها و استعدادهای جدید را از بیرون به ارتش بازگردانیم ."
تغییر در روش‌های هیات‌های تبلیغاتی به احتمال زیاد نیازمند تایید کنگره است در حالی که گسترش sabbaticals به خدمات فردی بستگی دارد .
ریچارد Sisk را می‌توان در richard.sisk@military.com به دست آورد .
موضوعات مرتبط
سربازان کهنه‌کار آموزش و پرورش به ارتش نظامی ارتش ملحق می‌شوند .
Copyright © 2019 Military.com . همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است منتشر ، پخش ، بازنویسی یا پخش نشده باشند .

 

فهرست مواد خدمات اجتماعی روزنامه نگار تراژدی کشور شرایط انتقال و میهمانی دانشجویان علوم پزشکی در نیمسال دوم 96 چگونگی تردد مشمولین خدمت سربازی مقیم خارج از ایران

 

 

 

منبع