سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آمادگی مالی

نوامبر 2009
" ای می "
مقامات روز چهارشنبه هشدار دادند که تنها حدود 10 درصد از تعداد نیروهای وارد شده به سیستم دفاعی جدید وزارت دفاع این کار را انجام داده‌اند و زمان برای تصمیم‌گیری در حال اجرا است .
بوش بوش , که در طی میزگردی با شرکت وزارت دفاع در وزارت دفاع , به خبرنگاران گفت : " برای کسانی که هنوز تصمیم به انتخاب دارند , زمان زودگذر است . " " برای برخی , این یک تصمیم مهم است - - در واقع یک تصمیم مهم برای همه است - - اما تصمیم‌گیری دشوار است . "
اعضای فعال خدمت , همچنین اعضای گارد و ذخیره , که هنوز به سه سال یا کم‌تر از نیم امتیاز بازنشستگی نرسیده اند , می‌توانند تغییر از سیستم بازنشستگی سنتی dod به برنامه جدید را تغییر دهند .

 

 

حمایت مالی منافع خود توقف موقت هدف حملات فواید مالی اداره پاسخگویی

 

 

 

 

برنامه جدید , که به عنوان سیستم بازنشستگی ترکیبی شناخته می‌شود , توسط کنگره در سال 2011 اجباری شد و یک پرداخت حقوق بازنشستگی کوچک‌تر را برای کسانی که به سن بازنشستگی می‌رسند با طرح صرفه‌جویی در صرفه‌جویی ( tsp ) برای سربازانی که قصد ماندن در خدمت سربازی را ندارند , ترکیب می‌کند .
مرتبط : سیستم بازنشستگی ترکیبی توضیح داد
تاریخ قطع برای تغییر برنامه‌ها عبارت است از : اندرو کوهن , که رئیس اداره آمادگی مالی این اداره را هدایت می‌کند , گفت که اما با توجه به این مساله , تنها در مورد شرکت کنندگان در این سیستم تصمیم گرفته شده‌است . اعضای خدماتی که پس از سال جاری به آن‌ها پیوستند , به طور خودکار ثبت شدند .
خرابی جاری توسط شعبه خدماتی بلافاصله در دسترس نبود . طبق گزارش ارتش تایمز در ماه گذشته , طبق گزارش ارتش تایمز در ماه گذشته , نیروی دریایی بالاترین میزان opt , با نیروی دریایی 1 / 32 درصد , نیروی هوایی 1 / 36 درصد , و ارتش به میزان 45 / 1 درصد را دارا بود .
بوش گفت که وزارت دفاع " هیچ هدف یا هدفی برای تعداد اعضای برگزیده ندارد " , او از نیروهای دریایی برای چگونگی دخالت رهبری واحد در انتشار این برنامه تمجید کرد و نیازمند نیروی دریایی برای ایجاد یک انتخابات فعال بین سیستم‌های جدید و قدیمی است . ارتش , نیروی دریایی و نیروی هوایی به سربازان نیاز دارند که فقط اگر می‌خواهند تغییر کنند اقدام کنند .
" درست است که نیروهای دریایی تصمیم گرفتند به شیوه‌ای متفاوت عمل کنند . این سپاه تفنگداران دریایی است . " ما معتقدیم که بخشی از تلاش نیروهای دریایی مشارکت و درگیری بسیار فشرده‌ای داشته‌است و بنابراین از دیدگاه ما در اینجا در وزارت دفاع , موضوع این نیست که آیا کسی باید فرمی را برای ماندن در سیستم موروثی پر کند . … ما فکر نمی‌کنیم این دلیل اصلی این باشد که چرا تفنگداران دریایی کمی بهتر کار می‌کنند . ما فکر می‌کنیم که این بیشتر این واقعیت است که نیروهای دریایی , مانند فرهنگ خود , از دیدگاه رهبری همه راه را به سطح کادر هدایت می‌کنند تا مطمئن شوند که اعضای آن‌ها از همه اطلاعات مربوط به براسینواستروئیدها آگاهی دارند و اقدام می‌کنند . "
دسترسی به آموزش در حال انجام است و سربازان مورد نیاز برای تکمیل آموزش آنلاین اجباری هستند . بوش گفت که حدود 90 درصد از اعضای خدمات این نیاز را برآورده کرده‌اند .
او گفت که مقامات در حال ادامه فعالیت تبلیغاتی خود برای برنامه جدید تا پایان سال هستند , و سیستم ثبت‌نام را آزمایش کرده‌اند تا اطمینان حاصل کنند که این برنامه در پایان ماه دسامبر به اوج می‌رسد .
بوش گفت که او همچنین انتظار دارد که گارد و ذخیره در طول ماه پایانی نرخ ثبت‌نام بالا داشته باشند ; چرا که بسیاری از واحدها از تاریخ تمرین دسامبر خود برای تکمیل آموزش سالانه و پرداختن به مسائل پرسنل استفاده می‌کنند .

 

 

تهیه ماریجوانا سرویس نظامی امنیت داخلی دانشگاه ایالتی بدون معافیت یا کارت پایان خدمت ، گواهینامه رانندگی بگیرید ! ثبت نام ا?زمون ورودی دوره تکمیلی علوم ا?زمایشگاهی

 

 

منبع