سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلید واژه

1 دسامبر 2018
ستاره‌ها و نوارها : By Wentling
نانسی پلوسی ، رهبر اقلیت مجلس ، گفت که هنگامی که دموکرات‌ها کنترل خانه را در ماه ژانویه به دست گرفتند ، اولویت ارشد تضمین این مساله خواهد بود که کاخ سفید به درستی یک قانون جدید را اجرا کند که مزایای بیشتری برای مراقبین کهنه‌کار دارد .
پلوسی ، به احتمال زیاد سخنگوی بعدی مجلس بود ، پنج‌شنبه‌شب در سخنرانی مراقبین کهنه‌کار که میزبان سناتور سابق الیزابت دول بودند صحبت کرد . بنیاد الیزابت دول به مراقبین کهنه‌کار کمک می‌کند و در طی تابستان به فشار آوردن از طریق قانون کمک کرده‌است که بخش امور سربازان قدیمی را برای مراقبین از سربازان قدیمی که قبل از حملات تروریستی 11 سپتامبر مجروح شده‌اند ، گسترش می‌دهد .
پلوسی شب پنج شنبه گفت : " در اوایل سال جاری، کنگره در نهایت صلاحیت [ مراقب ] را برای هر دوره جنگ گسترش داد، اما کار ما انجام نشد . " دموکرات‌ها منابع لازم برای توسعه این حیاتی حیاتی را دارند .

 

 

نحوه ادغام بازنشسته مالیات کاپیتان بازنشسته ذخایر نظامی دخالت دولت رویداد حمایت

 

 

 

از طریق برنامه مراقبت‌های بهداشتی که در سال 2010 اجرا شد ، مزایایی مانند حقوق ماهانه ، بیمه درمانی ، آموزش پزشکی و دسترسی به دستیاران سلامت خانگی برای مراقبت کنندگان خانواده برای سربازان قدیمی وجود دارد - - اما تنها برای کسانی که بعد از حادثه 11 سپتامبر زخمی شده‌اند.
قانون VA ، که توسط رئیس‌جمهور دونالد ترامپ در ماه ژوئن به امضا رسید، اصلاحات اساسی را به the ، از جمله توسعه تدریجی مزایای مراقبت کننده برای سربازان قدیمی ، به ارمغان آورده‌است .
The در حال اجرای قانون جدید است . این هفته ، آژانس اعلام کرد که در مورد ایجاد مقررات جدید برای برنامه مراقبت کننده ، اظهار نظر عمومی کرده‌است .
مربوط : VA به دنبال منافع caregiver است
برنامه مراقبت کننده موجود در دو سال گذشته پس از اینکه خانواده‌ها در این مزایا ثبت‌نام کردند و در سال 2017 شکایت کردند که به طور غیرقابل توجیهی تعطیل شده‌اند ، مورد موشکافی قرار گرفته‌است . روز جمعه ، 14 گروه از سربازان قدیمی که تحت رهبری صندوق استقلال به رهبری صندوق استقلال به رهبری رابرت Wilkie به امضا رسیده بودند ، به Secretary گزارش دادند که VA هنوز مزایا را بدون توضیح کاهش می‌دهند .
این گروه‌ها چنین نوشتند : " the لایحه ماموریت را اجرا می‌کند، فرصتی را برای اصلاح این مشکلات فراهم می‌کند . "
The تا روز 12 دسامبر ، بخش مراقب بخش مراقبت از ماموریت را در اختیار عموم قرار خواهد داد .
سناتور سوزان کالینز ، R - مین ، همچنین روز پنج شنبه گفت که بر روی مساله در کنگره جدید متمرکز خواهد شد .
وی در مراسم دول گفت : " مسائلی وجود دارند که حتی در این جهان بسیار قطبی سیاسی پیشی می‌گیرند و قطعا ً یکی از آن‌ها مراقبین نظامی است .
پلوسی و کالینز در این مراسم جوایز خود را برای مراقبین در کنگره دریافت کردند . تام هنکس نیز جایزه دریافت کرده‌است . او رئیس قهرمانان پنهان ، کمپینی برای بنیاد است که منابع را برای مراقبین کهنه‌کار به ارمغان می‌آورد .
هنکس از زمانی که در سال 2016 آغاز شده‌است ، بخشی از فعالیت قهرمانان پنهان بوده‌است .
وی روز پنج شنبه گفت : " I"m در طول مدت . "
وقتی روت در مورد این مبارزه با خبرنگاران صحبت کرد گفت : " فکر می‌کنم کلید واژه در اینجا پنهان است . این افراد در سایه‌ها فعال هستند ، و آن‌ها فکر می‌کنند جایی برای برگشتن وجود ندارد ، هیچ تلفنی هم نمی‌تواند انجام دهد ."
یک مطالعه در سال 2014 از موسسه تحقیقاتی RAND ، نشان داد که 5.5 میلیون مراقبت کننده کهنه‌کار در ایالات‌متحده وجود دارد که 20 درصد از آن‌ها به سربازان قدیمی پس از 11 سپتامبر مراقبت می‌کنند . RAND معتقد است که مراقبان در مواجهه با مشکلات سلامتی بیشتر ، روابط فشرده و مسائل کاری بیشتر از عموم مردم مواجه هستند .
Hanks گفت که چون اعضای خدمات زخمی بیشتر از ارتش خارج می‌شوند ، مراقبت کنندگان بیشتری به کمک نیاز خواهند داشت .
او گفت : " این شروع کار است که قرار است برای یک نسل ادامه پیدا کند . "

 

دپارتمان دفاع هزینه های انتخابی آمادگی مالی اداره پاسخگویی توجیه غیبت خدمت سربازی و بهره مندی از معافیت نظام وظیفه شرایط ادامه تحصیل در کشور آلمان – بخش دوم

 

 

 

 

منبع