سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رویداد حمایت

ادامه جدول
نوشته کارل بلیک
کارل بلیک مدیر اجرایی سربازان قدیمی فلج آمریکایی است .
مقاله اخیر در نیویورک‌تایمز , سازمان‌های خدماتی قدیمی را به عنوان مغایرت با یکدیگر و اداره امور ایثارگران , ایده‌ای که در جاه‌ای دیگر شنیده بودم , ترسیم کرد . این شکاف , و شکاف فرضی بین سازمان‌های " میراث " و آن‌هایی که نماینده نسل جوان ( پست و پست ) هستند , کوته بینانه و کاملا ً اشتباه است .
به عنوان یک فارغ‌التحصیل وست پوینت , کهنه سرباز ارتش , و عضو قدیمی سربازان قدیمی آمریکا ( pva ) , من از دست‌اول استفاده از خدمات ارائه‌شده توسط همه داروهای جدید , قدیمی و جدید از جمله pva را می‌دانم و حق کارکردن با بسیاری از آن‌ها را به مدت دو سال دارم .
درست است که سازمان‌های غیرانتفاعی بسیاری برای حمایت از کمک‌های اولیه , ارتش فعال و کهنه سربازان تشکیل شده‌اند . رهبران غیر انتفاعی غیر انتفاعی که به صورت روزانه با آن‌ها کار می‌کنیم , بر شناسایی حوزه‌های خاص خبرگی ( تخصص ) متمرکز شده‌اند .

 

 

غذای رایگان اطلاعات مسکن مسایل حساس منابع سلامت نسخه متفاوت دپارتمان دفاع

 

 

 

برای مثال در pva , ما در درجه اول بر ارائه حمایت مادام العمر , برنامه‌ها و حمایت از سربازان قدیمی با آسیب نخاعی و اختلالات ( sci / d ) و مبارزه برای حقوق مدنی همه افراد دارای معلولیت متمرکز شده‌ایم . این کار یک نسل از سربازان قدیمی نیست . علاوه بر این, pva سازمان غیرانتفاعی نیست , بلکه یک سازمان غیرانتفاعی است که هیچ هزینه‌ای برای تمام سربازان قدیمی از طریق حمایت سخاوتمندانه جامعه فراهم نمی‌کند .
مهم‌ترین پیشنهاد این مقاله این است که سازمان‌ها , به ویژه سازمان‌های " میراث " و سازمان‌های جدیدتر , با یکدیگر هم‌کاری نمی‌کنند , که نمی‌تواند بیشتر از حقیقت باشد . همکاری‌ها در همه جا در جامعه محلی هستند . برای مثال , pva در حال حاضر با سربازان قدیمی آمریکا و پروژه جنگ جوی زخمی هم‌کاری می‌کند تا برنامه رابط خدمات معلولیت را توسعه دهد. با هم‌کاری هم می ‌توان با هم هم‌کاری کرد .
هم‌کاری با va ها نیز متعدد است . در واقع , در ماه جولای سال 2011 , pva میزبان بازی‌های المپیک معلولان ملی ایالات‌متحده آمریکا در هم‌کاری با va . این بازی‌ها بزرگ‌ترین رویداد از نوع خود هستند . قدرت این بازی‌ها در رفاقت , رقابت و تجربه مشترک است که این رویداد برای بیش از 400 سرباز قدیمی شرکت‌کننده در آن ایجاد شده‌است . سال گذشته , صندوق استقلال , معلولان و جانبازان آمریکایی ( داو ) که همگی در این مقاله ذکر شده بودند , از این رویداد حمایت مالی کردند و یا تیم یا افراد را برای شرکت در این رویداد ورزشی چند روزه اعزام کردند .
این مسیولیت پذیری است , مانند pva , برای ادامه تلاش برای ارائه بهترین خدمات ممکن . این لزوما ً به معنای ما نیست . این بدان معنی است که ما در تلاش برای تاثیرگذاری بر تغییر و انجام آن به شیوه‌ای مشارکتی , در حال نگهبانی و به اشتراک گذاشتن دیدگاه‌های خود هستیم .
برای بیش از 20 سال , pva دست به دست برای تامین بهترین مراقبت‌های بهداشتی ممکن برای سربازان قدیمی با sci / d و همچنین برای تمام سربازان قدیمی که به دنبال خدمات هستند, می‌باشد . خدمات ما عملا ً در کنار بس‌تر شروع می‌شود زیرا ما پرسنل تمام‌وقت در مراکز و مراکز علمی / d داریم تا به سربازان قدیمی با نیازهای خاص خود کمک کنیم , و ما در کل بازسازی و توان‌بخشی خود درگیر هستیم .
علاوه بر این , ما آموزش , آموزش و تحقیق را به متخصصان بالینی va / d بالینی در سرتاسر دنیا ارایه می‌دهیم تا گزینه‌های درمان را مطلع کنیم . ما با همتایان خود در داو دیو و کهنه سربازان جنگ‌های خارجی هم‌کاری می‌کنیم , در مورد مراقبت‌های بهداشتی و فواید آن توصیه‌های سیاستی ارائه می‌کنیم .

 

هزینه های انتخابی آمادگی مالی اداره پاسخگویی تهیه ماریجوانا دریافت وام دانشجویی - جزییات زمان ثبت‌نام و مبلغ 24 نوع وام دانشجویی معرفی رشته های دانشگاهی – رشته مکانیک

 

 

 

 

منبع