سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سربازی

ترامپ اشاره می‌کند که او روسای ستاد مشترک بعدی را انتخاب کرده‌است .

سی . رئیس ستاد ارتش , پیش از کنگره در ماه آوریل شهادت داد .

اعتبار

برای نیویورک‌تایمز

سی . رئیس ستاد ارتش , قبل از اینکه کنگره نیویورک‌تایمز شهادت دهد شهادت داد

نوشته هلن کوپر

ای .

واشنگتن مقامات اداری روز جمعه اعلام کردند که رئیس ستاد ارتش , رئیس ستاد مشترک ستاد مشترک ارتش , مقام ارشد نظامی در کشور است .

آقای ترامپ در مصاحبه با خبرنگاران در کاخ سفید روز جمعه این تصمیم را مطرح کرد و گفت که او روز شنبه در مسابقه فوتبال نیروی دریایی در فیلادلفیا اعلام خواهد کرد .

رئیس‌جمهور گفت : " من می‌توانم راهنمایی کمی به شما بدهم : این کار باید با روسای ستاد و جانشینی انجام شود . "

آقای ترامپ , که چندین کارمند را در روز جمعه تغییر داد , دو هفته پیش با ژنرال ارشد و رئیس نیروی هوایی دکتر دیوید آل . در این میان , دو مرد معتقد بودند که برای جانشینی یوسف اف. جی . نیروی دریایی که دوره آن به عنوان رئیس پس از پایان پاییز است .

بعید است که جانشینی برای جانشینی به این زودی انتخاب شود , اما رئیس‌جمهور مدت‌ها بود که ترجیح داده بود که به طور کلی , یک افسر مشتاق که در سالن‌های پنتاگون و پایگاه‌های ارتش در سراسر دنیا مشهور است , برتری داشته باشد . این برتری به طور کلی مغایر با وزیر دفاع " ترامپ ترامپ " است که اعتقاد بر این است که او برای این کار تحت تعقیب بوده‌است .

اما ترامپ در چند ماه گذشته در مورد تعدادی از مسائل مهم بوده‌است , اما اخیرا ً تصمیم به اعزام نیروهای آمریکایی به مرز جنوبی با مکزیک برای مبارزه با کاروان‌های مهاجران که از آمریکای مرکزی عبور می‌کنند . اما مقامات پنتاگون گفتند که یک کارمند بازنشسته دانشگاه پرینستون که فارغ‌التحصیل دانشگاه پرینستون بود و مدرک کارشناسی‌ارشد خود را در روابط بین‌الملل دانشگاه کلمبیا حفظ کرده‌است .

امضا برای سیاست با مونا لیزا

کانون توجه مردم در سیاست ما . گفتگویی با رای دهندگان در سراسر کشور . و یک دست راهنما از طریق چرخه خبری بی‌انتها , به شما می‌گوید که واقعا ً چه چیزی باید بدانید .

تبصره :

ترامپ در مورد اعلان سیاسی بعدی خود اشاره‌ای مختصر می‌کند .

رئیس‌جمهور دونالد ترامپ گفت که او ریاست جلسه ستاد مشترک ارتش را در روز شنبه آغاز خواهد کرد . او انتظار داشت نامش را مارک a . رئیس ستاد ارتش , یعنی رئیس ستاد ارتش , 1 .

جنرال موتورز خویشاوندی نظامی طولانی با برخی از واحدهای افسانه‌ای ارتش دارد , مانند لشکر دوم هوابرد و بخش کوه یخی . او چندین استقرار جنگی در افغانستان و عراق داشته‌است .

پیش از این که او در ماه مه به عنوان رئیس ارتش منصوب شود , ژنرال قذافی رئیس فرماندهی نیروهای ارتش در قلعه براگ بود که در آن تصمیم گرفت برای پیاده رفتن از پست خود در افغانستان از پست خود بگریزد . گروهبان پلیس به مدت 5 سال توسط طالبان دستگیر و دستگیر شد و سال گذشته در ازای پنج زندانی طالبان که در زندان نظامی در خلیج گوانتانامو واقع شده‌بودند آزاد شد . او سال گذشته اخراج شد .

به طور کلی او خودش را با نوع زمینی که پارک می‌کند حمل می‌کند . اگرچه او گاهی اوقات با صحبت از " موتورهای کوچک که می‌توانست " و " قرمز " و دیگر ارجاعات کهنه به داستان‌های الهام‌بخش , از آن دوری کند .

 

منبع سایت سربازی