سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سربازی

اما تحت فشار همان نیروها , تمام شاخه‌های نظامی باید با افزودن پاداش ثبت‌نام و حفظ و سست کردن استانداردهای پزشکی در شرایط کودکی مانند آسم و اختلال بیش‌فعالی / نقص توجه خود را آرام‌تر کنند . نیروی دریایی حتی یک " بلیت طلایی " پیشنهاد می‌کند که به برخی از پرسنل ثبت‌نام‌شده امکان می‌دهد که یک سال مرخصی بگیرند و با شغل و رتبه مشابه بازگردند .

ارتش باید تاکتیک‌های خود را قبل از پر کردن صفوف خود تغییر دهد و گاهی اوقات سکندری می‌خورد . در اواخر دهه 90 , ارتش شعار خود را به روز رسانی کرد و گفت : " ارتش می‌خواهد به شما ملحق شود " و استخدام کنندگان را برای برگزاری " جلسات رپ " با چشم اندازه‌ای اعزام کرد که در مورد چگونگی شل شدن ارتش در آرایش موهای کوتاه و صبح زود هنگام استفاده از ماشین‌های آبجو در سربازخانه‌ها و آموزش دو گروهبان به این ترتیب بود . نیروهای دریایی به سرعت تلاش خود را با خونسردی انجام دادند و در ارتش نیز به او دشنام می‌دادن .

این بار , ارتش قصد دارد بر شهرهای آبی با نمایشگاه‌های تعاملی سفر کند که مشاغل ارتش را در مراقبت‌های بهداشتی , مهندسی و محاسبات نشان می‌دهند . تیم غواصی و گروه راک آن برای جلب جمعیت تلاش خواهد کرد و برنج بالای آن در رویدادهایی که رهبری و میهن‌پرستی را تبلیغ می‌کنند صحبت خواهد کرد . ارتش همچنین صدها نیروی استخدام اضافی را در این زمینه و افزایش پاداش استخدام می‌کند .

استخدام ارتش در شهرهای متمایل به آزادی ممکن است مشکل باشد چون بزرگسالان جوان کم‌تر از همتایان دولتی قرمز خود هستند تا کسی را بشناسند که در ارتش خدمت کرده‌است . ایستگاه استخدام سیاتل یکی از ایستگاه‌های هواشناسی است . بیتس برای نیویورک‌تایمز

اما برخی کارشناسان تردید دارند که آیا برنامه‌ها تاثیر زیادی بر مخاطب هدف خواهند داشت یا خیر.

او اضافه کرد : " گذار , مهندس , زن - تعداد زیادی از مردم آنجا حضور دارند که ارتش می‌تواند از آن استفاده کند . "

جذب کنندگان سیاتل اغلب احساس می‌کنند که هیچ جا ندارند . دو نفر از آن‌ها در یک نمایشگاه شغلی اخیر در سایه عقربه فضایی بدون اینکه یک چشم‌انداز داشته باشند , ایستاده بودند . یک مربی نهایی رولت با مدرک مهندسی متوقف شد تا صحبت کند, اما بعدا ً گفت که این کار را بیشتر انجام داده‌است زیرا آن‌ها کمی تنها هستند . "

در یک رویداد دبیرستانی در اواخر روز , دانش آموزان خوشحال بودند که برای قرعه‌کشی اسکیت باز ثبت‌نام کردند , اما هیچ ملاقاتی برای ملاقات با یک استخدام‌کننده انجام نشد .

حتی آن‌هایی که وارد ایستگاه استخدام می‌شوند مطمئن نیستند . او در حالی که شلوار جین و پیراهن شطرنجی پوشیده بود لباس جین پوشیده بود . یک سال پس از فارغ‌التحصیلی از یکی از دبیرستان شهر , مشغول کار بود , که پول خوبی می‌داد , اما حوصله‌اش سر رفته بود . به دنبال رد پای پدر حسابدار , کسی درخواست استیناف نداد .

گروهبان وارگاس به او گفت : " اگر من شما بودم , من پیاده به پیاده‌نظام می‌رفتم . " در حال حاضر اگر شما می‌توانید در عرض چند هفته کشتی را حمل کنید , یک بن دلار پاداش دریافت کنید . "

آن‌ها بیش از یک ساعت درباره فرصت‌ها در ارتش صحبت کردند , اما در بسیاری از جهات این احساس را احساس کرد . او گفت که مادرش و پدر او دیوانه شده بودند . رئیس او , سرباز سابق نیروهای ویژه , از این تجربه صحبت کرده بود , اما یکی از دوستانش که در ویتنام خدمت کرده بود این را یک ایده وحشتناک خواند . هیچ یک از دوستان دبیرستانی اش به او ملحق نشده بودند , به همین دلیل بود که به تنهایی راه می‌رفت . بالاخره به گروهبان گفت که یک هفته صبر می‌کند تا تصمیمش را بگیرد .

" من می‌توانم اینجا کار خوبی داشته باشم, اما می‌خواهم به کشورم خدمت کنم . " فکر می‌کنم کمی فکر کنم . "

یک هفته بعد , یک شکاف در پیاده‌نظام هوابرد به همراه یک دلار پاداش وجود داشت . .

نسخه قبلی این مقاله , هدف ایستگاه استخدام سیاتل برای دوره گزارشگری سالانه‌ای است که در اواسط دسامبر به پایان رسید . این هشت سرباز بودند , نه پنج نفر .

 

منبع سایت سربازی