سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رسیدگی جنسی

23 آوریل 2010
تکلیف و هدف توسط پاتریشیا مک گری
این مقاله توسط " پاتریشیا مک گری " در اصل بر روی کار و هدف منتشر شده‌است .
جنگ عراق , رهبر سابق گارد ملی گارد ملی مینه سوتا را به قتل رساند . یک دهه طول کشید تا انجامش بدیم .
حداقل , این است که خانواده و دوستان مولر آن را می‌بینند . آن‌ها بر این باورند که سرطان پانکراس یک ساله ناشی از قرار گرفتن در معرض یک حفره عظیم سوختگی است که برای انهدام زباله در بنده‌ای پایه مشترک بین دو مایلی شمال بغداد به کار می‌رود . پزشکان او گفتند که احتمال قوی وجود جهنم سوخته وجود دارد , اما هیچ راهی برای اثبات قطعی ارتباط با شواهد موجود وجود ندارد .

 

 

جایگزین قانون مواد خام منشی سرپرست رئیس اطلاعات منبع مشترک گرفتگی تنفس

 

 

 

بدون توجه به اینکه مادر سه‌فرزند در ماه فوریه از یک بیماری فوت کرده‌است که معمولا ً در سنین پایین تشخیص داده می‌شود .
مولر , یک ماه پس از اینکه فهمید مرحله سوم سرطان لوزالمعده است , گفت : " این واقعا ً دیوانه‌ام می‌کند . " " تمام روز را نفس کشیدم . هر چیزی که آن‌ها را سوزاند غیر قانونی است که در آمریکا بسوزد . این به شما چیزی می‌گوید . "
دوست او , جولی , به من گفت , " مولر فرد زیبایی بود که " طبیعت برای مراقبت از دیگران بود . " " او حیوانات را دوست داشت , مردم را دوست داشت . روی استقرار , او نا متجانس را بیرون می‌کشید , چون گوش و شانه‌اش بود و بدون قضاوت گوش می‌داد . "
حتی وقتی زندگیش به پایان رسید , مولر به دنبال جلوگیری از رنج دیگران بود . با وجود درد جسمانی ناشی از سرطان , و دردناک بودن اندیشه ترک فرزندانش بدون یک مادر , او پایه‌ای را با شوهر خود , برایان مولر , برای حمایت از خانواده‌های نظامی که با سرطان پانکراس می‌جنگیدند , برقرار کرد . او همچنین صدایی برای سربازان قدیمی است که بر این باورند که میدان جنگ مدرن , با حفره‌های آتش , خاک خوب و خاک بن‌لادن , یک قاتل محیط‌زیست است .
" " مولر مولر " از مینه سوتا , یک دموکرات اهل مینه سوتا , در بیانیه‌ای گفت : " مولر مولر در این کشور خدمت کرد و ما حق شناس خود را مدیون او هستیم . " " قلب من به خانواده و دوستانش می‌رود . "
هنگامی که مولر در حین بیماری , مولر را می‌شناخت , و درست چند روز قبل از مرگ مولر , سناتور با سناتور جمهوری‌خواه " تام " از کارولینای شمالی هم‌کاری کرد تا از قانونی که مستلزم تاسیس یک مرکز عالی برای مطالعه و بهبود تشخیص و درمان بیماری‌های مرتبط با پیت بود , حمایت کند .
او گفت : " تعداد رو به افزایشی از مردان و زنان شجاعی هستند که از عراق و افغانستان به خانه باز می‌گردند و به علت بیماری بالقوه که در معرض خطر قرار دارند , به خانه باز می‌گردند . " من مبارزه خواهم کرد تا این سربازان قدیمی مراقبت و حمایت لازم را دریافت کنند . "
افزود : " این لایحه دو حزبی , آغاز این تعهد است , که منابع را برای مطالعه اثرات بهداشتی ناشی از حفره‌های سوختگی و ارائه درمان به سربازان قدیمی که بعد از مواجهه بیمار شده‌اند , فراهم می‌کند . "
تا به امروز , اعضای مجلس سنا و سنا نام‌های خود را به لایحه سنا اضافه کرده‌اند . اکرام الدین , که به سربازان قدیمی کمک می‌کند که در معرض آتش قرار گیرند, و بیل گیتس , خانه همراه آن , در حمایت است .
سربازان قدیمی از مدت‌ها پیش تصور می‌کردند که مسائل مربوط به بهداشت و درمان مربوط به گسترش نبرد هستند , و کنگره خطرات سلامتی مرتبط را در جلسات رسیدگی جنسی از زمان مبارک ذکر کرده‌است . در واقع , قانونگذاران حتی دستور ایجاد یک مرکز ثبت برای سربازان قدیمی را صادر کردند که بر این باورند که آن‌ها در نتیجه در معرض سوختگی یا دیگر عوامل محیطی در عراق و افغانستان بیمار هستند .
اما در مورد هر چیزی که شامل حفره‌های سوختگی و شرایط سلامتی مربوط به استقرار است - - از فقدان داده‌های کیفیت هوا به کمبود تحقیق درباره پیامدهای سلامت بالقوه و حتی پرسش‌هایی که مسئول آنچه که در حال سوختن است - - خطرات هوایی و سوختگی باز , سهم خود را از نقد ترسیم کرده‌است .

 

زنان بیوه کلید واژه رویداد حمایت دپارتمان دفاع کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور - رشته روانشناسی بدون کنکور لیست مدارس شاهد در تهران ? اصفهان و سایر شهرستان ها

 

 

 

منبع