سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گرفتگی تنفس

تام Philpott
خوانندگان فیلم "تام Philpott"s " به روز به روز به روز شد.
من از این که VA ادعا می‌کند که گرفتگی تنفس باعث ایجاد چنین تعداد زیادی از مطالبات از معلولیت می‌شود ، بیزار بودم و تنها در حال حاضر این است که نگرانی‌ها را در بین رهبران at افزایش می‌دهد .
همسرم 26.5 سال در نیروی دریایی ، از جنگ جهانی دوم تا کره در ژوئن 1969 خدمت کرده بود . تنها سه مورد از آن سال‌ها او در اتاق‌های موتور of و ناوه‌ای هواپیمابر با لوله‌های بخار تحت پوشش their و عرشه‌های فولادی مستقر شده بود .
دانه‌های برف به طور مداوم در طول بمباران کره ، هم در اتاق‌های موتور و هم در محل خواب ، سقوط کردند . کار او شامل مخلوط کردن آزبست و استفاده از آن برای لوله‌های زمانی که تعمیر لازم بود ، و همچنین ایستادن بر روی عرشه فولادی برای ساعت‌ها در طول هر یک از شیفت کاری خود به عنوان نایب machinist .

 

 

امتحانات پزشکی آکادمی ملی منابع مالی توسط ترامپ اتهام رقابت زنان بیوه

 

 

 

مدت کوتاهی پس از بازنشستگی ، او مبتلا به asbestosis شد و بخش کوچکی از ریه‌هایش را به دلیل نقاط مشکوک خارج کرد . این در بیمارستان نیروی دریایی بود . هنگامی که او برای پی‌گیری درمان به the رفت ، به یک متخصص ریه غیر نظامی فرستاده شد که به درمان خود برای asbestosis ادامه داد .
در همین حال ، او 20 سال دیگر را صرف کار برای تجهیزات refit هواپیمای نیروی دریایی در machine کرد . پس می‌بینید که او در سال 1989 از خدمت مدنی یک زندگی پربار را به دوران بازنشستگی خود هدایت کرد .
در ده سال گذشته او به خاطر asbestosis مورد ارزیابی قرار گرفته و از مزایای معلولیت استفاده کرده‌است . نتیجه آن‌ها پس از خواندن تمام مستندات این بود که او مراقبت‌های بهداشتی کافی در بخش غیر نظامی دریافت کرده و دیگر کاری برای او انجام نداده است . آن‌ها هیچ وقت وضعیت معلولیت او را تعیین نکردند . در همین حال وضع او بدتر از آن بود که در یک اتاق راه می‌رفت و کار دشواری بود . او در حال حاضر قادر به انجام کاره‌ای خانگی متعدد یا پیاده‌روی کوتاه و یا سفر با هواپیما به دلیل مشکلات تنفسی او نیست .
جالب این است که اخیرا ً او با گرفتگی تنفس تشخیص داده شد و یک دستگاه CPAP تجویز کرد . او ظاهرا ً بیماری اشتباه را انتخاب کرده‌است تا از معلولیت استفاده کند ! برای اضافه کردن به کنایه ، من هم دچار گرفتگی شدید خواب و دادن یک CPAP شدم .
در 78 سالگی هنوز هم در حال کار هستم , خانه و حیاط خود را حفظ کرده, تعمیرات داخل را تکمیل کرده , و اطمینان حاصل می‌کنم که شوهرم همه انتصابات او را انجام می‌دهد. من یک سرباز قدیمی چهار ساله و نیم سال در سپاه Women"s ( WAC ) هستم و مشخصا ً به وضعیت " معلولیت " براساس نفس " شدید " خود می‌رسد .
به عنوان سربازان قدیمی مغرور ، ما معتقدیم که این VA به lax ، فاسد و کم‌تر از نیازهای آن‌هایی که قرار است در خدمت آن‌ها خدمت کند ، تبدیل شده‌است . ما از مزایایی که دریافت می‌کنیم تشکر می‌کنیم اما با خلاصه‌سازی مشکلات اطراف VA شما موافقت می‌کنیم .
PATRICIA ای . BRUNE Pensacola ، Fla .
ستون بزرگ . من نیز در این فکر بودم که چطور apnea خواب ممکن است به عنوان خدمات مرتبط با سرویس در نظر گرفته شود ، اما با یک توضیح " ممکن " این کار را انجام داد :
حداقل از سال 1967 ، اعضای نیروی هوایی به طور معمول برای زنده ماندن و فعالیت در محیط شیمیایی / بیولوژیکی آموزش‌دیده اند . در نتیجه ما در معرض گاز اشک‌آور و ساعت‌ها پوشیدن و تنفس از طریق ماسک مواد شیمیایی قرار داشتیم . اضافه کردن به معادله ، فیلترها بسیار گران بودند و به ندرت آن‌ها را تغییر می‌دادند . I"m بااعتماد به نفس ، کارآموزان بسیاری را مورد استفاده قرار داده و با همان فیلتر که ما از آن عبور کردیم ، استفاده کردند . I"m شکایت نمی‌کردند ؛ آموزش برای بقا برای بقا ضروری بود .
فرض من تکرار و استفاده از ماسک‌های جنگی شیمیایی ، قرار گرفتن در معرض مواد کربن یا زغال ، و قرار گرفتن در معرض گازهای غیر کشنده ضد نفر می‌تواند منجر به گرفتگی تنفس مربوط به خدمات شود .
کمی پس از بازنشستگی ، تشخیص داده شد که دچار گرفتگی تنفس هستم ، و اضافه‌وزن نداشتم . از ناتوانی VA استفاده نکردم ، چون هیچ ارتباطی با خدمات منطقی ندیدم .
من برای آنچه که به عنوان بیمه خدمات مراقبت بلند مدت مان تبلیغ شده‌است درخواست دادم . من به عنوان یک ریسک خوب ارزیابی نشدم و تحت پوشش قرار نگرفت . یکی از دلایل اصلی برای انکار ، تشخیص گرفتگی تنفس در خواب است . شاید the پول زیادی به من داد . زمان خواهد گفت .

 

کلید واژه رویداد حمایت دپارتمان دفاع هزینه های انتخابی شرایط ثبت نام لاتاری و دریافت گرین کارت آمریکا 2019 شهریه مدارس شاهد و زمان اعلام نتایج ثبت نام

 

 

 

منبع