سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سربازی

یک افسر پلیس توسط طالبان در مرکز ولسوالی بلخ هدف گلوله قرار گرفت و کشته شد . مهاجم به دنبال او و سپس توسط نیروهای امنیتی کشته شد .

خشونت در شمال افغانستان رو به افزایش است, اما هیچ کدام از طرفین این خشونت را به دست نمی‌آورند . chem .

انفجار در ولایت خوست : دو غیرنظامی کشته شدند

در انفجاری در شهر خوست , مرکز استان , دو غیرنظامی کشته و زخمی شدند . مواد منفجره به یک موتورسیکلت متصل شده بودند که در نزدیکی مسجد اصلی شهر پارک شده‌بود .

در ولایت بلخ , هفت افسر پلیس محلی کشته شدند

طالبان به یک پاسگاه امنیتی در روستای شیخان از ولسوالی خاکریز که نبرد دو ساعت ادامه داشت , حمله کردند . در طی این درگیری‌ها هفت افسر پلیس محلی کشته و پنج‌تن دیگر زخمی شدند . طالبان با نیروهای کمکی به عقب رانده شدند .

انفجار یک استان پکتیکا : شش غیرنظامی کشته شدند

چند تن از غیرنظامیان در حین تلاش برای انتقال یک بمب کنار جاده‌ای کشته شدند که آن‌ها در روستای نورا در منطقه سغدی کشف کرده بودند . این بمب که آن‌ها را در یک چرخ‌دستی گذاشته بودند , در حالی که سعی داشتند آن را به امنیت برسانند , منفجر شدند و شش نفر را کشتند و شش تن دیگر را زخمی کردند.

مرکز استان بلخ : یکی از اعضای گروه شبه‌نظامی طرفدار دولت کشته شد

طالبان به یک پاسگاه امنیتی در روستای دولت‌آباد در منطقه دولت‌آباد حمله کردند و یک عضو شبه نظامیان طرفدار دولت را کشتند و دو تن دیگر را زخمی کردند. جنگجویان طالبان با نیروهای کمکی به عقب رانده شدند .

در عین حال , هر کسی که با او صحبت می‌کند می‌داند که آن‌ها کجا ایستاده‌اند ; او مستقیم است , رویکردی که در افغانستان خوب بازی می‌کند , جایی که او فرمانده نیروهای آمریکایی است . او در میان سربازان محبوب بود و با افسران ارتش و مقامات نظامی افغان بخوبی کار می‌کرد , حتی زمانی که به برخی از ادعاهای وایلدر در مورد جنگ پاسخ داد .

مهارت‌های سیاسی او - همان مهارت‌های مورد استفاده در دو سال گذشته برای تبدیل شدن به یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های ترامپ - در طول سفر یک روزه به شمال افغانستان به نمایش گذاشته شده بود , جایی که او صبورانه گوش می‌داد چرا که یک مقام ارشد امنیتی افغانستان پاکستانی‌ها و دیگر خارجی‌ها را بخاطر تمام خشونت در کشور سرزنش می‌کرد .

سرلشکر محمدی مودبانه اما محکم پاسخ داد و گفت که در حالی که شورشیان خارجی وضعیت را تشدید کرده‌اند , طالبان یک جنبش افغان هستند و در نهایت به افغان‌ها اجازه دادند تا در صورت تمایل به صلح در کشورشان , اختلافات خود را حل کنند . در آن زمان , این پیامی بود که افغان‌ها مدت‌ها قبل از شنیدن حرفه‌ای آمریکایی‌ها خسته شده‌بودند , اما ژنرال مک کل توانست آن را بدون رنجاندن میزبان برساند .

پنج سال بعد , همچنان که جنگ افغانستان ادامه دارد , مقامات نظامی آمریکا هنوز همان پیام را دریافت می‌کنند . به عنوان رئیس ستاد ارتش , ژنرال فضل‌الله در عوض توجه خود را به این موضوع معطوف کرده‌است که آیا تقریبا ً دو دهه جنگ در افغانستان - و عراق و سوریه - از توانایی ارتش برای مبارزه با جنگ زمینی علیه یک دشمن نظامی سنتی فاصله گرفته‌اند .

ژنرال همایون در مصاحبه‌ای با نیویورک‌تایمز در مصاحبه‌ای با نیویورک‌تایمز گفت : " امروز , یک سرگرد در ارتش چیزی جز مبارزه با تروریست‌ها و چریک‌ها نمی‌داند , زیرا او پس از برخورد با تروریست‌ها وارد ارتش شد . " او از دست دادن چیزی که به آن یاد ماهیچه نام داشت , یاد کرد : چگونه با یک جنگ بزرگ زمینی مبارزه کنیم , از جمله یک جنگ بزرگ زمین , که در آن دشمن تثبیت‌شده قادر به ایجاد دفاع هوایی پیشرفته , تانک , پیاده‌نظام , نیروی دریایی و حتی نبرد در نبرد است .

در اوایل این ماه , یک سرباز به دنبال یک مین شبیه‌سازی شده بود .

اعتبار

در عکس

یک سرباز به دنبال یک معدن شبیه‌سازی شده در طول یک تمرین واکنش اضطراری داخلی پیش از این است . اس . عکس ارتش

در خبرنامه جنگ برای دریافت داستان‌هایی درباره وظیفه , درگیری و عواقب آن ثبت‌نام کنید . ]

 

منبع سایت سربازی