سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سربازی

" چگونه نظامی آماده ارتش را تعریف کنیم ? چه آموزشی و آموزشی باید انجام دهند و برای حمایت آماده باشند ? پاسخ می‌تواند با فهرست گسترده وظایف مورد نیاز برای ماموریت بسیار پیچیده باشد . حتی با توضیحات شغلی که ساده هستند , هنوز هم آموزش وجود دارد - مهارت‌های شغلی فعلی و تجربه - که به کارمندان کمک می‌کند وظایف خود را در پشتیبانی از اولویت‌های amc و ارتش انجام دهند . "

شبکه amc در حال توسعه نیروی نظامی آماده ارتش است و برنامه‌های آن در نهایت به صورت گسترده ارتش پذیرفته می‌شود . منابع انسانی amc ( g - 3 ) نقش مهمی در این طرح ایفا خواهند کرد چرا که برای اجرای طرح ابتکاری در میان کارکنان گروه g کار می‌کند , اجرای آن را به کارمندان در بخش‌های ستاد مرکزی تشویق می‌کند و به نظارت بر اجرای آن از طریق فرماندهی اصلی amc کمک می‌کند .

" از زیردستان ما خواسته شده‌است که تحت همان تحلیل مورد استفاده در ستاد مرکزی amc قرار گیرند . از کل شرکت amc در افزایش تمرکز ما بر مرگ , آمادگی و نوسازی استفاده می‌شود . او گفت : " شکل جنگ و غیرنظامی ارتش در توانایی ما برای تطبیق و اجرای الزامات فعلی و آتی سربازان و نیروهای دفاعی ما ضروری هستند . "

ماموریت گروه g - برای انسان نیرو , برنامه مدیریت سرمایه انسانی , کشت و توسعه استعداد , نظارت بر سلامت نیرو و اجرای برنامه سلامت و بهداشت شغلی - آن را در خط مقدم هر ابتکار توسعه کارمندان قرار می‌دهد . " تالار شهر amc " با " مایکل آدامز " , نماینده اجرایی شبکه amc در اواخر دهه 1970 به تنظیم مرحله برای اطمینان از آموزش کارکنان و تجهیز به آمادگی سربازی کمک کرد .

او گفت : " غیرنظامی ارتش آماده است تا به قلب ( فرماندار ) amc فرمانده ( gus ) برسد که هدف آن داشتن نیروی کار مناسب است . " ما در یک مرحله در سازمان خود هستیم که بسیاری از افراد مورد انتظار کارمندان تجهیزات ارتش هستند , در عین حال , ما برخی مسئولیت‌ها را منتقل می‌کنیم و به فرماندهی آینده ارتش کار می‌کنیم . انتظارات زیادی از amc , نیروی کار و رهبران ما وجود دارد تا نقش‌ها و وظایف مختلف را برعهده بگیرند و سطح بالایی از عملکرد را در حین انجام این کار حفظ کنند . "

برای اطمینان از اینکه نیروی کار فعلی و نیروی کار آینده به درستی آموزش‌دیده و هم‌راستا هستند تا ماموریت را اجرا کنند , ناظران انتظار دارند که سرپرستان در محدوده مرکزی و در سراسر دفتر مرکزی amc و فرماندهی تابعه آن عمل کنند . "

او گفت سرپرستان باید بتوانند تیم‌های عملکرد بالا را مدیریت کنند در حالی که با کارمندان به صورت جداگانه کار می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که آموزش , آموزش و تجربه کافی برای انجام کارشان وجود دارد . او گفت که در حالی که شکل مبارزه به g - 1 اجازه می‌دهد تا با ماموریت خود برای توسعه و حفظ یک چارچوب سرمایه انسانی خلاق و پاسخگو هماهنگ شود , و برای به حداکثر رساندن قابلیت‌ها و خروجی‌های نیروی کار , غیرنظامی ارتش , الزامات غیرنظامیان را تعریف می‌کند تا مسیرهای منسجم به وضوح برای انتقال شرکت amc به موفقیت ماموریت تعیین شوند .

او گفت : " در پایان روز , عملکرد کارکنان باید با خروجی ماموریت همسو باشد . " " ارتش آماده ارتش اطمینان می‌دهد که کارمندان کاملا ً مجهز به انجام کار هستند . برای انجام این کار , سرپرستان باید به طور موثر نیازها و انتظارات هر شغل را تعریف کنند . "

درست مانند سربازان , غیرنظامیان ارتش باید شایستگی رقابت , اجرا و خدمت به شیوه‌ای را داشته باشند که بر آمادگی ارتش تاثیر مثبت بگذارد . amc از این تلاش با ارائه سیاست‌ها , راهنمایی و منابع مورد نیاز برای ایجاد و حفظ نیروی کار بالا پشتیبانی می‌کند .

 

منبع سایت سربازی