سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سربازی

معایب

پیروی از برنامه رژیم غذایی 3 روزه می‌تواند منجر به مشکلات متعددی شود .

برخی از مسائل زیر به طور خاص به برنامه‌های غذایی پیشنهاد شده مربوط می‌شوند .

جذب مواد غذایی محدود

تنوع ضعیف در رژیم غذایی به این معنی است که مردم برای خوردن فیبر کافی ، ویتامین‌ها و مواد معدنی تلاش خواهند کرد . این مواد مغذی برای سلامتی خوب ، تولید انرژی ، سم زدایی و متابولیسم موثر ضروری هستند .

نمک ، شکر ، و چربی اشباع‌شده

بین کراکر saltine ، کره بادام‌زمینی ، نان ، سگ‌های داغ و پنیر ، رژیم غذایی کاملا ً با غذاهای فرآوری شده که حاوی نمک هستند ، بسیار بالاست .

افراد باید برچسب‌های مواد غذایی را چک کنند تا مطمئن شوند که سدیم بیشتری نسبت به 2300 میلی‌گرم در روز مصرف نمی‌کنند . در صورت امکان ، بهتر است مارک‌های غذایی را بخرید که در سدیم کم هستند یا نمک اضافه ندارند .

سگ‌های داغ که رژیم غذایی توصیه می‌کند از گوشت فرآوری شده استفاده کنند . آن‌ها حاوی سطوح بالایی از چربی اشباع‌شده و سدیم هستند .

هر وعده غذایی day"s نیز شامل بستنی وانیلی است که می‌تواند در شکر اضافه بالا باشد . مردم می‌توانند بستنی را به مدت 300 کالری از میوه‌ها ، سبزیجات و یا غلات سبوس‌دار جایگزین کنند که این برنامه در حال حاضر فاقد آن است .

یک رژیم غذایی که بر روی غذاهای با کالری بالا تاکید می‌کند ممکن است بسیار رضایت‌بخش نباشد چون اندازه بخش باید برای حفظ وعده‌های غذایی روزانه کالری کمی کوچک باشد . این رویکرد ممکن است پایدار نباشد .

خیلی کم است که ورزش کنید ؟

مرد ارشد از دویدن خسته شده‌بو

برخی افراد ممکن است ورزش را در روزه‌ای رژیم غذایی به چالش بکشند .

خوردن کم‌تر از 1400 کالری در رژیم غذایی ممکن است ورزش را به چالش بکشد ، به خصوص هر فعالیت با شدت بالا .

خوردن کالری کافی در طول 4 روز به مردم این امکان را می‌دهد که راحت‌تر ورزش کنند . با این حال ، حامیان رژیم غذایی توصیه می‌کنند که در این روزها بیش از 1500 کالری داشته باشند .

یک مطالعه کوچک به دنبال محدودیت زمانی متناوب ( ADCR ) نیز نامیده می‌شود که به آن روزه متناوب گفته می‌شود و یافته‌است که ترکیب ADCR با ورزش منجر به تغییرات بیشتر وزن نسبت به رژیم غذایی یا ورزش می‌شود .

پیروی از یک VLCD می‌تواند از ورزش کردن مردم جلوگیری کند .

علم Confusing

رژیم غذایی نشان می‌دهد که افرادی که دوست ندارند و یا نمی‌توانند گریپ‌فروت بخورند ، آن را برای نوشیدن یک لیوان آب با جوش‌شیرین در آن صرف می‌کنند تا به ترویج یک محیط قلیایی بپردازند .

درست است که غذاها می‌توانند PH را از اسیدی به قلیایی تغییر دهند . با این حال ، این امر عمدتا ً بر اسیدیته و یا alkalinity ادرار person"s تاثیر می‌گذارد . pH مواد غذایی در رژیم غذایی تاثیری بر روی خون و یا متابولیسم ندارد ، اگر چه ممکن است بر جنبه‌های دیگر سلامت تاثیر بگذارد .

همه میوه‌ها محصولات جانبی قلیایی را در بدن تولید می‌کنند . در نتیجه ، تعویض یک میوه با میوه دیگر باید خوب باشد .

بعد پروتئین بالا از رژیم ، ادرار را بیشتر اسیدی می‌کند . در نتیجه ، برای کسی که دچار مشکلات کلیوی یا نقرس باشد ، مناسب نیست .

مزایا

در کوتاه‌مدت ، رژیم نظامی می‌تواند برای کاهش وزن مفید باشد .

پی‌گیری آن آسان است زیرا شامل غذاهای محدود با اندازه‌گیری ساده و روش‌های آشپزی است .

برنامه غذایی توصیه‌شده برای 4 روز مرخصی باعث تنوع گسترده‌ای از سبزیجات و میوه‌ها می‌شود و همچنین شامل غلات ، بنشن ، و انتخاب‌های غذایی مختلف نیز می‌شود .

این برنامه اهداف کالری برای هر غذایی فراهم می‌کند و جایگزین‌هایی برای افراد با مواد غذایی و دیگر ملاحظات غذایی پیشنهاد می‌دهد .

رژیم غذایی بر روی پروتین ها تمرکز می‌کند که احساس کامل بودن را افزایش می‌دهد، تود عضلانی را حفظ می‌کند و برای فعالیت‌های روزمره انرژی فراهم می‌کند . حفظ بافت ماهیچه به عنوان کمک مستقیم به متابولیسم person"s مهم است .

مطالعه سال 2018 برای بررسی تاثیرات رژیم غذایی با محدودیت‌های کالری در روزه‌ای متناوب بررسی شد . محققان نتایج رژیم غذایی با افراد مبتلا به چاقی و اضافه‌وزن را مورد مقایسه قرار دادند .

در شرکت کنندگانی که هر دو رژیم غذایی و ورزش ، وزن بدن و محیط کمر را دنبال می‌کردند و درصد چربی بدن همه کاهش یافت.

منبع: www.medicalnewstoday.com